Tuo mitä Motomatti kirjoitti edellä, on markkinamiesten puheissa sitä lifestyle osaamista mielikuvien kanssa. Kun näihin motoasioihin aloin tutustua, niin aika äkkiä selvisi mitä jos jonkin näköistä tyylisuuntaa on olemassa, niin pyörien kuin asusteuniformujen osalta. Olet yksilöllinen, kun olet samanlainen kuin muutkin harrastajat. Erityisesti on tuo HD meininki hapsuineen lähinnä huvittanut, ei sitten ikänä tuohon sorruta. Guzzin markkinointi, erityisesti V7 pyörien "mannekiinit", on aikalailla kaukana omasta todellisuudesa, parikymppisiä kaunottaria ja salskeita ylkiä. No, tulevaisuus on nuorissa, niin se menee. Omat sata kiloa, kun tuollaisen siron pyörän päälle täräyttää, niin näky on kovin toisenlainen. Minusta Guzzin markkinointi on aika "neitihenkistä", mutta voi silläkin rahaa tehdä. Californian päällä voi sitten istua enemmän "äijää" kuvissakin. 
Tehot ovat pyörissä autoihin verrattuna aina riittävät ja ajo nautinnollista, kaikki on suhteellista. Pikku Breva lähtee omaan makuun mukavasti liikennevaloista, mutta maantienopeuksissa alkaa olla tehorajojensa rajoilla. California3 on aika sopiva ja riitävä suomen nopeuksissa, mutta ei sillä moottoritienopeuksissa, puhumattakaan autobanh nopeuksissa haluaisi pidempään ajaa. Omasta kalustosta Aprilia on ainut, jolla voisi kuvitella ajavansa autobahnilla tavanomaista 130-160 km matkanopeutta. Jos taas matkapyörää halajaisi euroopan turneelle, niin ehkä tuo calin 1400 touringmalli olisi järkevä valinta. Katson kesän yli ja sitten voisi Aprilia vahtua uudehkoon Caliin, aika näyttää.