No sitten toiminnalliset erot vaihteistoissa johtuvat muista syistä, jos moottoripyörissä ei ole ylipäätänsä synkronointia.
Kävin Tampereen Heinolla kesän lopulla koeajamassa muutamia eri merkkisiä pyöriä, mm. bmw, ducati.
Jäin siltä reissulta mieleen myyjän kommentti uusista Guzzeista, joissa tämä uusi 6-pykäläinen laatikko, "ensimmäistä kertaa Guzzissa on oikein toimivat vaihteet". Jos ja kun näin on, niin mikä periaatteellien tekijä on muuttunut?
Noin 5 kk moottoripyöräharrastusta takana. Tietomäärää lisääntyy välillä kivuliaasti

. Toivottavasti sitä etenee ennen jossain aikaikkunassa (ennen eläkeikää) edes valaistuneisuuden 1 portaaalle (olisiko asteikko 10 pykäläinen

). Koittakaa kestää
