Millen kardaanin nivel meni vaihtoon noin 50 k kohdalla kun alkuperäisen kumi oli edellisellä omistajalla puhjennut ja nivel ruostunut ns. tönköksi. Junttasin uuden osan itse paikalleen ja siellä se on pyörinyt 18 vuotta ja jotain 280 k ja on edelleen nappikunnossa. Lootaan on vaihdettu viitostattaat ja pari laakeria sekä perään on pantu kerran uutta kaikki mikä pyörii. Peräremontti johtui pääasiallisesti siitä, ettei tullut tarkkailtua ja kiristettyä kissapyörän laakeria ajallaan ja se pääsi pyörimään väljänlaisesti liian pitkään. Jakoketjun vaihdoin jotain 220 k sitten, kiristin on edelleen alkuperäinen. Venttiiliremontti tehtiin vuosi sitten. Muuten moottorissa on kaikki alkuperäistä. Latauksen säädin on kerran vaihdettu, starttiin ei ole tarvinnut kajota, ei myöskään kaasareihin. Yhden kuperkeikan jälkeen tosin meni uusiksi etuputkia, änkkäriä, kaatumarautaa yms. Toinenkin kaatumarauta kului puoleen matkaan toisessa lipassa, joten ne on vaihdettu molemmat. Tänä keväänä pimeni toinen puola. Öljypumpusta piti myös hangata hiukan päittäisvälystä pienemmäksi. Vielä ei ole hermot täysin riekaleina.
Tarttee vielä erikseen mainita, että kytkinlevyt ja napa, jarrulevyt ja satulat ja tiivisteet käsijarrun pääsylinteriä lukuunottamatta, pyöränlaakerit ja takasvingin laakerit on alkuperäiset. Samaten mittarit ja kahvahelbeet. Sähköpuolella on ehtinyt olemaan monta hapettumaa ja toimimatonta valoa, kolmas virtalukko taitaa olla menossa.