No itse pidän lyhyenä listaa 14vuotiaaksi, noista on varmaan ollut turhia osa ja ei kulut olleet mitään verrattuna vaikka samoilla km autoon menneellä rahamäärällä.
Pyörää tullee ylihuollettua, mutta parempi niin päin.
No, laitanpa oman listani, kun tiedot ovat olemassa.
Kyseessä oli vähän ajettu Moto Guzzi California III, vm. 1992 (aika vanha), kilometrilukema alussa 31.359 km (aika vähän) - ja sitten alkoi tapahtua:
• 32.706 km, ei käynnistynyt, jokin sähköliitin oli irti, ei uusia osia
• 33.524 km, Virossa alkoi käydä yhdellä sylinterillä, oikea pimeänä. Tutkittiin Tartossa, vika sytytyspuolassa, osaa ei ollut. Tulpat vaihdettiin.
• 33.973 km, vaihdettu sytytyspuolat 2 kpl ja öljy, säädetty kaasuttimet
• 34.177 km, vaihdettu sytytysboxit 2 kpl
• 41.116 km, kytkinvaijeri poikki Tanskassa, hinta 450 DKK töineen, samassa paketissa myös ryyppyvaijeri
• 44.468 km, öljynvaihto+venttiilien säätö, lisäksi uusi takarengas ja kaasuvaijeri
• 46.057 km, oikean sivulaukun kiinnike hitsattu
• 50.385 km, kierroslukumittari 140 €
Tässä kohtaa kiinnostus loppui. Guzzi ei kelvannut vaihdossa, ei Kuvalla Jyväskylässä eikä Takatalolla Salossa, vaan se piti myydä itse. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Ajanjakso oli 17.7.2003 - 18.9.2004 eli runsas vuosi.