Taitaa olla laatikko remontin tarpeessa sisäkalujen puolesta. Liitekuvassa pyöritin minkä akselin päässä,
askin ulkopuolella on vaihdevivusto kiinni. Noilla nokilla se pyöräyttää vaihteen valitsinrumpua ja nokat siinä
kuluvat. Pikkulohkossa kulumisvaraa on hyvin vähän, menee rummun tapin kanssa ensin päittäin=> jumittaa
ja myöhemmin ohi. Siksi poljin liikkuu vapaasti vaikka vaihde on päällä.
Voi yrittää säätää kuvan pyöritintä vaihteiston takakannen ruuvista. Ruuvi on vaihdevivun akselin vieressä, kuva ruuvista liitteenä, samoin keskitysjousi ja jousen ohjainholkki. Ruuvin päässä oleva epäkesko tulee keskitin-
jousen päiden väliin. Ruuvia pyörittämällä on tarkoitus säätää vaihteensiirtimen ja -vivuston liike yhtä
suureksi vapaa-asennoin molemmin puolin.
Jos vitosvaihde viheltää eikä vaihteistoon ole vielä tehty muutostyötä, saatavilla oli ainakin joskus muutossarja, missä vitoselle leveämmät hammaspyörät.