Laitetaanpa vielä sellainen maininta että suuttimien ja neulaputken irrottaminen ja kiinnittäminen ei vaikuta säätöihin. Kunhan ei ruuvaile kaasuttimien ulkosivuissa olevia ruuveja eikä vaijereiden säätöjä. Ne vaikuttavat.
Kohokammion keskellä on yksi ruuvi jonka avaamalla saa kohokammion aukeamaan.
Kohokammion pohja voi vaikuttaa tiukalta mutta alaspäin suoraan vetämällä se irtoaa. Sen verran klemmareita kurkuista voi löysätä että kaasuttimen alapäätä saa käännetyksi ulospäin. Helpottaa hommaa.
Koho jää paikalleen eikä neulaventtiilin karakaan irtoa paikoiltaan jos ei irrota kohon akselia.
Pääsuutin ja neulaputki sen yläpuolella on keskellä, tyhjäkäyntisuutin sen vieressä ja ryypyn suutin äärimmäisessä kulmassa varren päässä alimpana. Sen o-rengas voi olla kovettunut tai vahingoittunut. Se voi ottaa poiskin ja kaasutin toimii normaalisti mutta on hieman vesiherkempi. Asia joka nykyään ei juurikaan haittaa sillä bensiinissä on varsin runsaasti etanolia joukossa että se hoitaa lievät vesiasiat kuntoon.
Korjaamokäsikirjassa on maininta bensan pinnan korkeudesta ja sen säädöstä. Asia johon tässä vaiheessa ei tarvinne puuttua koska aiempi toiminta oli ok.
Suuttimia ja kohokammion ruuvia ei pidä vääntää ylettömän kovaan kiinni eikä mitään liimoja tarvita.
Kirjallisuutta voi itselleen imuroida vaikka täältä:
http://guzzitek.org/gb/accueil_gb.htmTai täältä:
http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/Moto-Guzzi.html