Itävallan ammattimies nimimerkki "Motoguzznix" kirjoitti samasta teemasta: "Jos LeMans I-V yksilöön ei ole tehty erittäin suuria muutoksia todellisen osaajan toimesta, se on V11 LeMans:iin verrattuna ihan toiselta aikakaudelta. V11 kulkee, kallistuu ja pysähtyy, menee mutkiin hyvin, siinä on 6 -vaihteinen vaihteisto joka toimii. V11 on ihan eri liigassa kuin vanha LeMans, joka on myös mahtava pyörä. Originaalina se on nostalginen Guzzi, jolla on ilo ajaa. Mutta se ei ole erityisen dynaaminen. On päätettävä: nostalgiaa vai dynamiikkaa."
Mutta pyynnit tuntuvat olevan hirmuisia. Olen ymmärtänyt niin, että hyvässä kunnossa olevaa "sormeilematonta" on hyvin vaikea löytää.
Saksan punaisella foorumilla myynnissä LM-I. Vasta toisella omistajalla. Uutta: akku, startti, pyörän laakerit, ohjauslaakeri, takaiskarit (etupää huollettu), jarrulevyt (nesteet ja palat), renkaat. Lafraconi pakoputket (alkuperäiset Saksassa vaaditut suhinapöntöt tulee mukaan). Maalaus alkuperäinen. Km 71.000. Hp 11.450€.