Ei noista iskareista aina tiedä. Mulla oli NTX:sässä tuon oloiset Sachs Hydrocross-vaimentimet. Typpitäytteiset. Kävin paloasemalla säätämässä heillä kun oli typpeä tarjolla. Hienosti pelasivat. Kaasu ja öljy olivat olivat eri säiliöissä. Näyttivät kuin keulaputket olisivat takaiskareiden tilalla. Jatkuivat ohi alakiinnityskohtansa alaspäin. Kuten jotkin etuiskaritkin.
Joitakin iskareita ei saa laittaa edes liian kallelleen kuten joitakin Showan malleja. Kaveri tilasi ulkomaasta Showan Air-Over-Oil vaimentimet. Tyypilliset isoissa Hondissa ja H-D:n matkasohvissa. Pahvilaatikko oli pehmennyt kun iskarit olivat vuotaneet öljynsä ulos matkan aikana. Itsellä on pari samanlaista hyllyssä ja jos ne kallistaa alkaa öljyä vuotaa mikäli iskareita yhdistävät putket ovat irti. Käyttökunnossa jos kallistaa liikaa niin öljyä pääsee ilmaputkiin eikä sekään ole hyvä. Käyttöasento on kokolailla pystyssä.
Tyypillisesti öljy ja ilma (kaasu) erotetaan toisistaan palkeella tai männällä mutta noissa hyvin suosituissa Showan pumpuissa niin ei ole. Guzzeissa on joko palje tai mäntä erotuksena mutta lähinnä etuteleskoopeissa. Siitä johtuu että monissa malleissa on keulassa kahta eri öljyä. Nyttemmin on keulat, näköjään, samankaltaisia kuin japanilaiset keulat.
Monovaimentimissa on joissakin malleissa ilmasäätö mutta yleensä ei. Vain vaimenninöljyn liikettä säädetään kuristimilla.
Nää ei ole ne kuin kuvassa mutta saman oloiset mutta toisin päin:
http://bikehps.blogspot.fi/2015/12/k-tech-bullit-rear-twin-shock-absorbers.html