Kirjoittaja Aihe: bacobuget  (Luettu 24526 kertaa)

Cali.fi

bacobuget
« Vastaus #30 : Helmikuu 14, 2007, 02:53:58 ap »
Katalysaattori tuottaa varmaan melkoisen vastuksen, luulen sen olevan sellainen tiheä kennosto, joten arvelen sen poistamisen vaikuttavan hengitykseen melko paljon. Itse olen vaihtanut keskipöntön h-putkeen, tekemättä muita muutoksia, mutta minun pyörässäni ei ole kattia. Toisaalta, pyörässäsi on lambda anturi, jonka avulla seosta säädetään, ainakin ns. moottorin normaali toiminta-alueella. Kyllä se jotakin kompensoi.

• Vieras
bacobuget
« Vastaus #31 : Maaliskuu 16, 2007, 16:36:08 ip »
Hello!

Pyhä mylväys!

Tänään sain paketin: Cali Vintageen Lafranconi Comp-vaimentimet, Mistral H-putkisto ja Power Commander.

Paketti heti auki ja pöntöt ja H-putkisto pyörään kiinni.
Mikä saundi: matala, pehmeä ja jytisevä mylvintä. :vau:
Tuli ihan ns. ilotippa :O

Huomenna avarran suodatinboxia ja laitan Commanderin kiinni. Tuskin maltan odottaa tielle pääsyä ja ajotestausta.

Hieno tunne vaikka lompakko tyhjä. Ollaan vaikka sitten syömättä jonkin aikaa. On se sen arvoista :D

-Lexa-

Antsu

• Murr
bacobuget
« Vastaus #32 : Maaliskuu 16, 2007, 17:13:22 ip »
Saako noita Lafranconi Comp-vaimentimia jostain täält suomes.

Mulle ja

• Vieras
bacobuget
« Vastaus #33 : Maaliskuu 16, 2007, 17:33:48 ip »
Tietty!

Moto Italia http://www.motoitalia.fi

Vaimentimissa on kauniit punaiset sisukset ainakin hetken :cool:

MIelestäni niissä on todellakin muhkeat saundit. Ne eivät kuitenkaan ole häiritsevän metelöivät.

Kävi mielessä myös rosterivaimentimet mutta mulla oli Buellissa rosteripönttö ja Trumpassa kaverilla on rosterivaimentimet. Ne on ihan OK fighteri ja kahvilapyörissä. Rosteripöntön ääni on "metallimaisempi" eli ääni soi niissä enemmän ja on terävempi. Mut jos tykkä sekkaisesta niin nää on niitä makuasioita joista kiistellään. :cool:

Älkää kysykö hintaa. En muista.. oli tarjouksessa....
Nää ostetaan salaa ja hinta unohdetaan nopeasti. :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2007, 13:54:00 ip kirjoittanut Lexa »

Antsu

• Murr
bacobuget
« Vastaus #34 : Maaliskuu 17, 2007, 03:33:11 ap »
Kiitos Lexa

Pitänee kysellä piikiöstä.

Joo eihän niitä hintoja parane julkisesti huudella, sattuu vielä oma EUKKO lukeen palstaa niin sit ei hyvä heilu. Heh hee :D

• Vieras
bacobuget
« Vastaus #35 : Maaliskuu 17, 2007, 13:36:28 ip »
Terve!

Tässä on kuvia putkien vaihdosta ym ja tietenkin saundinäyte.

http://web.mac.com/lexasgarage/iWeb/LexanTalli/Guzzi-California.html

-Lexa-

Edit: Kun nyt vaan pääsis testaamaan tienpäälle :vau:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2007, 17:03:00 ip kirjoittanut Lexa »

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
bacobuget
« Vastaus #36 : Maaliskuu 17, 2007, 14:14:37 ip »
Voi jösses mikä saundi! Olipa kerranki subbarilla jotakin tekemistä. Tuo sopii hyvänlaiseksi päivänavaukseksi. Hymy levisi heti lähennellen raja-arvoa niska. Ääni on pehmeä, mutta määrätietoinen, ehkä hieman viipyvä... Hyvä, hyvä! 
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Kimmo Saarelainen

• Administrator
bacobuget
« Vastaus #37 : Maaliskuu 18, 2007, 14:46:32 ip »
Kuulostipa hyvältä :)
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Vacilando

bacobuget
« Vastaus #38 : Maaliskuu 19, 2007, 10:22:01 ap »
On varmaan kiva kiusata HEIMOVELJIÄ tollaisella postilla :(. Jus ajattelin että, kaikki on tehty, mutta nyt taas puuttuu jotakin, voi voi !! :(.

Antsu

• Murr
bacobuget
« Vastaus #39 : Maaliskuu 19, 2007, 10:34:09 ap »
Tänään kyselin piikiöstä millainen lovi tulee perstaskuun satsista Lafranconi, H-putki ja PowerCommander  noin 1000-1100 € niin ja toi olis asennettuna.

Nyt mietityttää kannattaako 8 vuotiaaseen mopediin kyseistä summaa hassata.

Ps: Eukko ei lue tätä palstaa :D

• Vieras
bacobuget
« Vastaus #40 : Maaliskuu 19, 2007, 13:22:40 ip »
Hello!

Vacilandolle: Tämähän ei lopu ikinä. "biker´s work never ends" Ja jos rahat loppuu, niin väsätään itse :O
Tätähän tää poikien leikit on: esitellään leluja. Ennenhän ne elvisteli hevosilla :cool:

Antsulle: Kysy hinta siten, että asennat itse. Ton tekee ihan helposti parissa tunnissa. Jos asennusolutta ja hyvää musiikkia, niin... tarpeeksi kauan.
Säästät varmaan sata tai kaksi kunhan et juo niitä. Ja vaikka joisitkin, niin kaikki meni kuitenkin "ei niin tärkeään". Lopputuloksena saat mahtavan tunteen kun päristelet ja möykkäät kylillä. Tulee ihan macho olo ja sillä pärjää koko kesän.:D

Summu

bacobuget
« Vastaus #41 : Maaliskuu 20, 2007, 03:15:17 ap »
Antsu: "Nyt mietityttää kannattaako 8 vuotiaaseen mopediin kyseistä summaa hassata."

Miksi ei kannattaisi? Saahan ne uudet osat irti tarvittaessa ja siirrettyä seuraavaan Guzziin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2007, 03:16:00 ap kirjoittanut Summu »

Janne K

bacobuget
« Vastaus #42 : Maaliskuu 20, 2007, 03:45:48 ap »
Todennäköisesti ei kannata. Eikä koko mopedia olisi kannattanut hankkia. Moottoripyöräily on yksinkertaisesti harrastus, joka ei kannata.

Itsellä on ollut tuo kannattamiskysymys usein mielessä, kun vuoden 86 Lempparin myyntiarvo ei niin kaksinen ole. Itse olen päätellyt asian niin, että ajokunnossa pyörän käyttöarvo on minulle aina suurempi kuin sen myyntiarvo. Silloin kun pyörä on ollut ajokunnottomana (esim. toissakesänä venttiiliremontin takia), ei pyörällä hetkellisesti ollut juuri käyttöarvoa (jollei minun viihdyttämistä autotallissa lasketa), mutta tuskin siitä kukaan olisi juuri mitään maksanutkaan...

Toinen asia on se, että vanhan pyörän arvo ei myöskään juuri laske, jos sitä pitää hyvässä kunnossa.

Mutta filosofiat sikseen: ei varmasti kannata! :D Mutta laita silti ihmeessä!:vau:

Janne K

bacobuget
« Vastaus #43 : Maaliskuu 20, 2007, 03:45:53 ap »
Todennäköisesti ei kannata. Eikä koko mopedia olisi kannattanut hankkia. Moottoripyöräily on yksinkertaisesti harrastus, joka ei kannata.

Itsellä on ollut tuo kannattamiskysymys usein mielessä, kun vuoden 86 Lempparin myyntiarvo ei niin kaksinen ole. Itse olen päätellyt asian niin, että ajokunnossa pyörän käyttöarvo on minulle aina suurempi kuin sen myyntiarvo. Silloin kun pyörä on ollut ajokunnottomana (esim. toissakesänä venttiiliremontin takia), ei pyörällä hetkellisesti ollut juuri käyttöarvoa (jollei minun viihdyttämistä autotallissa lasketa), mutta tuskin siitä kukaan olisi juuri mitään maksanutkaan...

Toinen asia on se, että vanhan pyörän arvo ei myöskään juuri laske, jos sitä pitää hyvässä kunnossa.

Mutta filosofiat sikseen: ei varmasti kannata! :D Mutta laita silti ihmeessä!:vau:

I.H.

bacobuget
« Vastaus #44 : Maaliskuu 20, 2007, 05:02:22 ap »
Jos laskee pelkästään rahallisesti niin ei missään tapauksessa kannata.Vastaavat varat voi toki sijoittaa paljon paremminkin.Mutta jotakin hauskaa toki pitää olla,joten mielenvirkeyden kannalta ehdottomasti kannattaa ! !  :D  Jos ajattelee asiaa koko harrastuksen kannalta .
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2007, 05:05:00 ap kirjoittanut I.H. »
Titaniumin kuski