Kirjoittaja Aihe: bacobuget  (Luettu 24525 kertaa)

  • Vieras
bacobuget
« Vastaus #15 : Lokakuu 07, 2006, 14:29:29 ip »
Toi Commanderin säätö pyöräkohtaisesti kohdalleen kuulostaa kyllä hyvältä, mutta lieneekö koko kartan ajaminen kallista/aikaavievää.  Kuitenkin paketin osien hinta jo yli tonnin.:O

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
bacobuget
« Vastaus #16 : Lokakuu 07, 2006, 15:21:50 ip »
http://www.viaber.com/index2.asp?nappi=kysymys1

Tuolla kehuvat että homma kestää itse vingutus 10 sekkaa, hinnasta ei puhuta mitään.

Onko toi PowerCommander ihan merkki ja malli kohtainen, vai onko ev, spesial, jakal stone ja Vintage kaikkiin eri boksi, siis edellä mainitut on kait kaikki 1100cc moottorilla. Tälläin äkkä ajatellen luulis et noihin sopii sama toosa.

  • Vieras
bacobuget
« Vastaus #17 : Lokakuu 08, 2006, 01:49:53 ap »
Ohjausyksikkö on mallikohtainen, ohessa linkki DynoJet'n kotisivuille ja listaukseen commanderin sopivuuksista eri malleihin.

http://www.powercommander.com/buynowbike.shtml

- pekjo
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2006, 12:07:00 ip kirjoittanut pekjo »

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
bacobuget
« Vastaus #18 : Lokakuu 08, 2006, 02:20:13 ap »
Kiitti pekjo, eipä näkynyt löytyvän 99 v spesiaaliin, no säästyypä rahat.

klain

  • Viestejä: 86
bacobuget
« Vastaus #19 : Lokakuu 08, 2006, 13:01:20 ip »
Omobono wrote:
Lainaus
Toi Commanderin säätö pyöräkohtaisesti kohdalleen kuulostaa kyllä hyvältä, mutta lieneekö koko kartan ajaminen kallista/aikaavievää.  Kuitenkin paketin osien hinta jo yli tonnin.:O


Asennus ja säätö prosessiin menee aikaa 2 tuntia ja rahaa paloi muistaakseni 180e viime kesänä.

klain

  • Viestejä: 86
bacobuget
« Vastaus #20 : Lokakuu 08, 2006, 13:14:45 ip »
Antsu wrote:
Lainaus
Kiitti pekjo, eipä näkynyt löytyvän 99 v spesiaaliin, no säästyypä rahat.


PowerCommander boxi asentuu ruiskusta ECUun tulevan kaapelin väliin niin että kaapeli irti ECUsta ja kiinni PC:lle ja PC:ltä tuleva toinen kaapeli laitetaan ECUun kiinni. Tässä on sekin hyvä puoli että akuperäiseen kokoonpanoon ei tehdä mitään muutoksia. PC:n voi napsaista välistä milloin tahansa pois ja pyörä toimii taas ECUn oletus asetuksilla.

PowerCommanderin sivuilla ei varmaaankaan ole listattu kaikkia malleja mihinkä se mahdollisesti käy mutta käsittääkseni jos vain sopivilla liittimillä PC löytyy niin pitäisi toimia. Piikkiön pojat osaa kertoa löytyykö pyörääsi PC. Mulla on ollut PC 2004 Nevada Classicissa ja nyt 2005 EVssä ja sama PC malli toimii molemmissa pyörissä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2006, 13:31:00 ip kirjoittanut klain »

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
bacobuget
« Vastaus #21 : Lokakuu 08, 2006, 14:00:49 ip »
Jep pitänee tiedustella, onhan tässä pitkä ja pimeä talvi edessä. Aattelin jo et ostan säästyneillä euroilla suomalaista viinaa ja kiihdytän itseni hurmokseen :D

Muuten löytyykö keltään kiekkamittaria.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2006, 14:03:00 ip kirjoittanut Antsu »

PekkaHml

  • Viestejä: 155
bacobuget
« Vastaus #22 : Lokakuu 08, 2006, 14:53:26 ip »
Entä toistakin kiekkamittaria? Se tampereen mittarikorjaamo korjaa, mutta tarvitsee sitä varten fiat unon kierroslukumittarista kelan tms. Unon mittareita  ei enää missään ole... kaikki on käytetty guzzien kiekkamittarien elvyttämiseen...
Suven ajoin korvakuulolta, hyvin tuntui kiertävän. Seuraava mittari sitten jo kestääkin kun ei kone enää ole puoleen vuoteen niin vipattanut.

PS. osta virolaista, riittää kavereillekin...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2006, 14:56:00 ip kirjoittanut PekkaHml »

Guzzipeikko

  • Vieras
bacobuget
« Vastaus #23 : Lokakuu 09, 2006, 06:52:38 ap »
klain kirjoitti:
Lainaus

PowerCommander boxi asentuu ruiskusta ECUun tulevan kaapelin väliin niin että kaapeli irti ECUsta ja kiinni PC:lle ja PC:ltä tuleva toinen kaapeli laitetaan ECUun kiinni. Tässä on sekin hyvä puoli että akuperäiseen kokoonpanoon ei tehdä mitään muutoksia. PC:n voi napsaista välistä milloin tahansa pois ja pyörä toimii taas ECUn oletus asetuksilla.

Sitten olen nähnyt sellaisen ei mallisidonnaisen woima komentajan joka kytketään pyörän omaan johtosarjaan. Siinä katkaistiin ruiskuille menevät johdot kytkettiin ne PCn kautta ja tarviko se sitten ynnän ja maan, laite sinänsä on varsin simppelitoiminen sehän vaan muokkaa (pidentää) ECUn antamaa avauskäskyä ruiskutus suuttimillä. Oikeeen kun muistia pinnistää niin taisi tarvita myös tiedon kaasiläpän asento potikalta. Tiedän sellaisia olevanmyös tämän palstan seuraajilla joten tarkentakoon he.

Pekka

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
bacobuget
« Vastaus #24 : Lokakuu 09, 2006, 09:10:54 ap »
Totta töriset, mutta myös 80 luvun 405 pösönen on käyttänyt vekkulin mittareita ja jopa jotkut muut kuten alffa ja lansia mutta niitä on vielä vähemmän kuin uunoja. Jos jonkun takapihalla seisoo 405 pösö niin käyppä katsomassa onko siellä veglian mittari.

Muuten eihän tämä liity pakoputkiin, ketä paukapää sekoittaa asioita vähän lipsuu:D

PekkaHml kirjoitti:
Lainaus
Entä toistakin kiekkamittaria? Se tampereen mittarikorjaamo korjaa, mutta tarvitsee sitä varten fiat unon kierroslukumittarista kelan tms. Unon mittareita  ei enää missään ole... kaikki on käytetty guzzien kiekkamittarien elvyttämiseen...
Suven ajoin korvakuulolta, hyvin tuntui kiertävän. Seuraava mittari sitten jo kestääkin kun ei kone enää ole puoleen vuoteen niin vipattanut.

PS. osta virolaista, riittää kavereillekin...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2006, 09:11:00 ap kirjoittanut Antsu »

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
bacobuget
« Vastaus #25 : Marraskuu 18, 2006, 16:39:58 ip »
No niin ollaan vielä täällä pimeessä marraskuussa ja porukat tahkoo värkeistään entistä parempia ensi kesän reissuja varten. Ihan tässä kyselen josko olis tullu jotain selvyyttä tohon mekafooni puolelle, eli onko tohon  stein dinse netissä myymä Lafanconja Cali 2,3,1100 t5,sp2,3 satzia mahtaako 382.95€ olla kappale vai pari hinta.

Muuten myykö piikkiö noita, ja mihin hintaan.

Marko

  • Viestejä: 612
bacobuget
« Vastaus #26 : Marraskuu 19, 2006, 02:06:31 ap »
Näyttäis olevan "Satz", eli molemmille puolille saat tavaraa. Mutta; näyttääkin liikennevalo punaista, eli ei ole hyllyssä.

/edit: power commander asiaan: oisko tuolta http://www.guzzitech.com/PCIII.html apua asiaan? siellä näyttäis lukevan että: 96 -98 Cali EV:en käy P8 PCIIIusb ja 99 EV:en käy 1.5M PCIIIusb. Onko pyörässäsi WM 1.5 vai P 8 ECU? Todd varmaan mielellään vastailee kysymyksiin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2006, 02:14:00 ap kirjoittanut Marko »

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
bacobuget
« Vastaus #27 : Joulukuu 02, 2006, 13:28:28 ip »
http://www.motogiovane.it/skart.php3?art_cod=AL024

Giovanni kauppaa tuollaasia  iiiiiihania pyrtöputkia, tuommosia mä oon aina halunnu. Mutta, jottei tulisi ( taas ) sika säkissä,  kyselisin että onko kellään kokemuksia noista vaimentimista. Pitääkö kuinka kovettua metakkaa ja ovatko materiaaliltaan kuinka kestävää sorttia? 
 
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Cali.fi

  • Viestejä: 76
bacobuget
« Vastaus #28 : Joulukuu 04, 2006, 04:38:25 ap »
Ikkala kirjoitti:
Lainaus
http://www.motogiovane.it/skart.php3?art_cod=AL024

Giovanni kauppaa tuollaasia  iiiiiihania pyrtöputkia, tuommosia mä oon aina halunnu. Mutta, jottei tulisi ( taas ) sika säkissä,  kyselisin että onko kellään kokemuksia noista vaimentimista. Pitääkö kuinka kovettua metakkaa ja ovatko materiaaliltaan kuinka kestävää sorttia? 
 

Ei mitään käsitystä, mutta hienot on!

herrapii

  • Viestejä: 266
  • aika viljo
bacobuget
« Vastaus #29 : Helmikuu 14, 2007, 01:05:17 ap »
Pacobutkia kiillottelen.

Otin Classic in äänenvaimentimet irti puhdistusta varten ja kokeilin ääniä eipä juuri koventunut. Nyt pitäisi kokeilla tyhjää H-putkea ja alkuperäis vaimentajia koska teoriani on että tuo euro3 katalysaattori itseasiassa on se tukos ja hurmioni este. Olisi kuitenkin orggis ulkonäkö ja H-kappale maksaa netissä vain 110€..Pitääkö seokset ym. säätää tai jotain...

Mitä arvelette veljet näin ystävänpäivänä?

Olikohan Gay Wickströmmillä säätövehkeet jos ite vaihtais uuden tyhjän h-putken ja huollon yhteydessä teettäis säädöt?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2007, 01:05:00 ap kirjoittanut herrapii »