Ei uutta sinänsä, ei. Mutta kehitystä.
Ymmärrän jotenkin konseptia, se että on potenttiaalia eikä välttämättä pääse esille jos tuotekehittely laahaa voi olla myös sopimus ettei perinteisiin kajota kuten tekniikkapuolella on nähty.
Tiiviste kysymykset varmaan olennaista ja laakerointi on vähintään haastava.
Ajetellaas mitä Wankkelista aikoinaan oltiin mieltä.
Toteutuihan se kuitenkin.
Isoa kulutusta ei kai koskaan saatu kuriin ja kuluminen kun hinkkaavia pintoja paljon esti kai yleistymistä.
Hieno auto kuitenkin ajaa RX-7.
Jos argumentit on toistaiseksi vastaan stefojen kohdalta, niin kyllä varmasti löytyy ratkaisu.
Kallis valmistuskustannus kun liikkuvat osat vähenee?
Antakaa nyt edes tilaisuus uudelle tekniikalle, jos ei sitä joku hullu keksi ja kokeile, niin mites eteenpäin?