Tuntitaksaveloituksessa on se epäjohdonmukaisuus, että mitä tumpelompi ja hitaampi mekaanikko niin sitä enemmän maksaa kuluttajalle, on kyse sitten mistä tahansa korjaustoiminnasta. Eli on pelkästään mekaanikon moraalissa ja eettisessä harkinnassa, että millaisin periaattein ja mitä tuntitaksaveloitus käytännössä tarkoittaa? Laskuttaakko omat tumpeloinnit ja siitä koitunut aika asiakkaalla ja laskuttaako täysi tunti kun kuluvaa tuntia on mennyt vain 15 min jne. jne. Kokonaisuus ratkaisee, että mitä se nyt millainenkin remontti loppupeleissä maksaa, kyllä sen perskarvojen tutinasta aika hyvin tietämättömämpikin pystyy päätteleen, että kannattaako tuoda enää pyörää korjaukseen ko. paikkaan eli onko veloitus ollut kohtuullinen yleiseen tasoon verrattuna. 
Omat kokemukset guzzihuolloista ovat olleet erittäin hyvät laadun lisäksi myös hinnan suhteen verrattuna yleiseen mp-huoltohintoihin + muu eksrta tietopalvelu, jota ei valitettavasti liikkeiden yhteydessä harjoitettavassa huoltotoiminnasta niin hyvin saa. Eli iso käsi Wikströmille, jonka puhelinopastuksella korjattiin aikoinaan esim. hangoitteleva Californian bensaletku Amerikan Missourissa erään huoltoaseman pihalla 
