Kirjoittaja Aihe: Guzzien arvosta käytettynä  (Luettu 47045 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #105 : Kesäkuu 09, 2017, 12:29:20 ip »
Olisko niin, että myyjä voi sanoa naiselle, että pyörä on myynnissä..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #106 : Kesäkuu 09, 2017, 18:59:45 ip »
Eihän se ole hullu, joka pyytää ;)

https://urly.fi/MWN

T,
Jukka

Norton sanoo: "Vaarallinen sivusto estetty" - onhan se mobile.de vaarallinen, voi tulla kalliiksi.  ;)
Emeritus-guzzisti

gringo

  • Viestejä: 143
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #107 : Kesäkuu 09, 2017, 23:09:21 ip »
tällainen tarttui silmään tori.fi:ssä
https://www.tori.fi/keski-pohjanmaa/Moto_guzzi_V11_37346337.htm?ca=15&w=3
Nätti on

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #108 : Kesäkuu 09, 2017, 23:24:46 ip »
On se pirun nätti eikä hinnan kiroissa - mutta kun koeajoin Piikkiössä Le Mansia, selkä kramppasi - eikä se mikään extreme ole.
Vanhuus ei tule yksin ja nyt olen vielä vanhempi.  ;D
Emeritus-guzzisti

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #109 : Kesäkuu 11, 2017, 13:11:32 ip »
Luulin että tätä mallia on gruppolaisilla 2 (gringo, KeiMin). Mutta näyttää niitä kertyvän, kappaleita erikoismalleista (Rosso Mandello, Scura, Tenni, Rosso Corsa, Nero Corsa, Coppa Italia, Scura R) V11 -sarjasta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2017, 14:42:14 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #110 : Kesäkuu 11, 2017, 21:26:07 ip »
Jälkituotuja on huono etsiä tullinkaan tilastoista, kun siellä voi mallina olla mitä vaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

MarkkuEVP

  • Viestejä: 966
  • Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #111 : Kesäkuu 11, 2017, 22:18:59 ip »

On kyllä kaukana tuo pyörä ... 16 km .  ;D
Mr
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

MarkkuEVP

  • Viestejä: 966
  • Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #112 : Kesäkuu 12, 2017, 17:07:25 ip »

Sain aikaiseksi käynnin Le Mansia katsomassa. Kohtaleisen siisti maalipinnoiltaan , paitsi pyttyjen maali kuprinut ja rekkarin kilpitelineessä ruostetta. Onko yleensä maalatut ?
Ei öljyvuotoja havaittavissa. Kelkottu Saksasta ja ollut pääkupunkiseudulla Joupilla jossain liikkeessä myynnissä ja siirretty nyt Kokkolaan.. miksi ?
Luulisi sielläpäin olevan enemmän markkinoita.  Onnistuin jopa pääsemään satulaan. Yllättävän matala istuinkorkeus tosin kahvat taas niin alhaalla että ajoasento ei vanhalle miehelle sovi.
Mistralit paikoillaan ja alkuperäisetkin tulossa. Huoltokirjassa saksalaisten merkintöjä. Kait tuosta saisi tosi siistin fiksaamalla. Jätin ajamatta...satoi kaatamalla  ;D

Mr
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #113 : Kesäkuu 12, 2017, 17:20:35 ip »
Lainaus
Kelkottu Saksasta ja ollut pääkupunkiseudulla Joupilla jossain liikkeessä myynnissä ja siirretty nyt Kokkolaan.. miksi ?
Kokkolan myyjä sanoi ottaneensa vaihdossa sinne 1400:n Caliin?
Tuotu ja verotettu V11 mallina 2012 / 48tkm...

Lainaus
Kokkolan myyjä
sanoi harrastajan ottaneen kuvia ja laittavansa niitä Guzzi foorumille ;)

T,
Jukka

Ps. Ei kuulemma ole "apteekin hinta" ja kauppaan ilmeisesti kuuluu myös vaihteensiirtäjän jousi, mikäli autokauppias oli oikein ymmärtänyt.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #114 : Kesäkuu 13, 2017, 00:56:23 ap »
Lainaus
Kelkottu Saksasta
Tarkoittanee siis että on tuotu maahan ansaintatarkoituksissa, ei ole ollut Suomessa vielä kellään ajossa? Missä lie tuon 5v seisonut jos maalit kärsineet?  "Lastu": Daniele Moto (Saksa) erikoisalaa, voisin arvata.  Heidän RexXer -ohjelmistonsa ecussa, optimoitu tuohon pakoputkeen, lambda-off. Ei pitäisi olla huono kulku, n.80hv takapyörässä.
Jos olisi mintissä ja kilometrejä vähemmän, hinta alkaisi olla kohdillaan. Mutta tuossa kunnossa vähintään 2K pois, näitä kukaan huoli, italialaiset, tietäähän ne. Sähkövikoja kuuluu olevan, ja mikä se oli se jousi, takajousi, katkeilee yhdessä kuljettajan pinnan kanssa (vanteissa ei yhtään jäljellä), käyttäjäkunta tosiaan sellaista että kansalaisluottamusta nauti yksikään (jossain Il Falcone lehdessä oli oikeen kuva piirretty, yhdestä niistä viidestäkymmenestä turjakkeesta, hävetköön)... Eihän sillä kehtaa mennä torille T-paita päällä auringonottoon, kun kellään ei ole samanlaista, saa hävetä silmät päästään, nimeäkään osaa kukaan lausua...MG...mikä lie brittien automerkki...HD:n osaa motoristi tavata mutta Guzzi... Ja herra paratkoon, se avokardaani, jos ei oma lahje niin kyyditettävän naapurin kakaran lahkeen syö ja koko ipanan perässä...ja rasvanippa on sellaisessa paikassa että purattaa takapyörän ja takaswingin aina, rasvauksen jälkeen vaseliinit löytyvät kuskin oikeasta lahkeesta (vasempaan on tullut ainaisen jännityksen johdosta lusikallinen muuta tavaraa)...silti kardaani on vaihdettava käyttöohjeen mukaan, 30tkm välein...kierroslukumittari huurtuu ja kytkin kolisee...niissä kuuluu olevan yksilevyiset räjähtelevät kytkimet, kylmä rinki atherissa saa ajaa joka hetki, metallia viuhuu pitkin korvia joka reissulla...ilman alasuojia ei parane edes ajatella ajoon lähtevänsä...sivujalka ottaa maahan jos kallistaa...reaktiotangot katkeilevat...ohjaustanko ravistaa paikat hampaista ja ajoasento tuhoaa selän välilevyt...sulakkeet muuttuvat muodottomaksi muovivelliksi...releitä saa vaihtaa 2 viikon välein...ja ne Öhlinsit...aina on öljylammikko etupyörän alla, joka pitää kauhoa moottoriin... ettei punainen valo jatkuvasti pala...ja suodatin...ette kyllä usko mutta koko öljypohjan irrotuttaa, koko öljypohjan, ensin on irrotettava satakahdeksankymmentäkahdeksan kiinniruostunutta pulttia...siellä se olla möllöttää, suodatin, moottorin sisällä...itsestään irti kiertyneenä öljyjen seassa...ja jos lentokentälle menee...siihen voi luottaa että viimeisenä on listalla...jaa Saksasta tuotu...no kyllähän nämä veljet tietää...BMW:llä ymmärtävät ajaa...lähettävät vanhat ruosteiset pelinsä tänne korpikyliin...kyllä olis parempi ajatella, enste, ettei pahoita mieltään.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 13, 2017, 09:55:15 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

MattiS

  • Viestejä: 110
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #115 : Kesäkuu 13, 2017, 09:38:24 ap »
Miksei myyjiä pakoteta laittamaan sellaista varotuslappua Guzziin, niinku tupakka-askeissa? Minäkin menin viime kesänä tietämättömyyksissäni vaihtamaan ihan hyväkuntoisen HD:n MG:iin ja nyt ei enää ole juuri hiuksia jäljellä, kun lukee näitä juttuja.
Nimim. Hyväkuntoinen Vintage myytävänä 20 000€:lla

LeCa

  • Viestejä: 710
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #116 : Kesäkuu 13, 2017, 10:22:18 ap »
Yllättävän matala istuinkorkeus tosin kahvat taas niin alhaalla että ajoasento ei vanhalle miehelle sovi.

Ikää 61 v. ja pituutta 184 cm. Siis minulla, ei Nero Corsalla.
Mielestäni kuitenkin varsin mellevä peli ajella pitkiäkin reissuja. Maantiellä. Taajama-ajo ja ruuhkissa ryömiminen on tietysti aika lailla haitarista.
Touringsportti. Pitäisi toki testata oikein kunnon reissulla esimerkiksi Mandelloon ja takaisin, että mitä se lopulta on. Kokemukset perustuu pelkästään kurvailuun syylänä kotimaan äidinkasvoilla. Ja ilman kyytiläistä. Siinä menee raja mun kohdalla.

Vaan enpä ole kovin innokas muutenkaan mihinkään rautaperseajoihin millään vehkeellä. Enempi läskiperseajoon. Munkkipossukahvit jokaisella Teboililla.

MattiS. Olen verrannut aiemminkin täällä foorumilla Guzzilla ajoa siihen sittasontiaisen lentoon. Sen siipipinta-ala ei riitä mitenkään sellaisen möykyn ilmassa pitämiseen, mutta kun se ei sitä itse tiedä, niin lentää vaan. Sama kävi minullekin pitkästi yli 20 vuotta, kunnes löysin tämän Gruppon foorumin.   ;D

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #117 : Kesäkuu 13, 2017, 11:14:22 ap »
Miksei myyjiä pakoteta laittamaan sellaista varotuslappua Guzziin, niinku tupakka-askeissa? Minäkin menin viime kesänä tietämättömyyksissäni vaihtamaan ihan hyväkuntoisen HD:n MG:iin ja nyt ei enää ole juuri hiuksia jäljellä, kun lukee näitä juttuja.
Nimim. Hyväkuntoinen Vintage myytävänä 20 000€:lla

Olen saanut palautetta kirjaantumattomilta Foorumin lukijoilta joista eräskin sanoi lukeneensa vain muutaman jutun ja oli todennut että ei ikinä Guzzia. "Niissä on niin paljon vikoja."

Toki voisi tehdä poikkeuksen ja kertoa että vikoja ei ole taaskaan ollut. Mutta ketä se kiinnostaa?
Tiedän että erään merkin avoimella (Suljettukin palsta heillä kyllä löytyy.) foorumilla ei saa tuoda esille negatiivisia seikkoja pyörästä. Asiaa valvoo muun muassa merkin maahantuoja.
Varmasti siitäkin on iloa harrastajille mutta onko siitä suurtakaan apua jos, kaikista odottamattomista seikoista johtuen onkin ilmennytkin ongelma, ei siitä saa kysyä?

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #118 : Kesäkuu 13, 2017, 11:23:37 ap »
Mikä on kyseisen Rosso Corsan käypä arvo?

Kontra http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=5692

T,
Jukka

Ps. Lupailee hyvää keliä huomisesta - voisi vaikka kurvailla tuonne rannikolle ;)

GinTurismo

  • Viestejä: 294
Vs: Guzzien arvosta käytettynä
« Vastaus #119 : Heinäkuu 12, 2017, 11:40:11 ap »
https://www.nettimoto.com/moto-guzzi/california/2136676

Vm. 1990, 13 tkm ?
Juuri sisäänajettu..

Hintahan oli aiemmin 3990 €. Sillä ei mennyt, niin laittoivat pari tonnia lisää. No. firman nimikin on Auto Casino, että arpovat uudet hinnat kuukauden välein ?
Vielä yksi GT, kiitos.