PS on siinä pokalla ollut kiire, 10 kilsan matkalla 80 ja 120 nopeusero tekee jottain 2,5 minsaa
Joo, oli aika erikoisen kiireinen herra. Piti saada Kawasaki korjaamolle ennen sulkemisaikaa ja itsensä junaan heti perään. Oli pyörästä leiponut eturattaan akselin laakeri.
Hyvä keikka. Otti itse riskin ja maksoi satasen. Jonkin sortin tietokoneasiantuntija on hän. Niillä on usein kiire.
Mutta kyllä on moottoritien pientareella hermostuttavaa tehdä hommia. Pirssiä vetää metrin päässä toistasataa ohi niin jotenkin rauhallistakin miestä alkaa nyppimään.
Ebaystä keväällä kopsasin tällaisen kuvan. Liike valmistaa ja myy Englannissa.
Kieltämättä on homma yksinkertaistettu. Itsellä ensimmäinen versio oli saman tapainen mutta en saanut lykätyksi yksin Californiaa noin korkealle vaikka auton resorit hiukan painuivatkin. Siksi mun versiossa on veivattava tunkki. Eräässä protossa oli myös hydraulinen tunkki mutta siihen ei oikein voinut luottaa ja oli älyttömän hidas. Nykyään omaa malliani on myös pari muuta käytössä.
Nyt on jo ajateltuna yksinkertaisempi malli jossa silti samat toiminnot. Saa nähdä tuleeko tehtyä.
Hankaluus on että vetokoukut eivät ole samalaisia ja sähköliitännän kiinnityskin voi olla tiellä. Oma viritykseni tukeutuu sekä vetokoukun nuppiin että sen varteen.
Rakenteen haittana on että takaovet eivät enää aukea kun laite on paikoillaan. Sedan-mallisessa autossa sitä hankaluutta ei ole.