Pieneläkeläisellä, kuten minulla, ei olisi varallisuutta harrastaa täysipäiväisesti saati sitten pitää kallisvuokraista tallitilaa mutta vaimo hankkii hommissaan ihan mukavasti ja toistaiseksi on harrastusten rahoittaminen onnistunut sitä kautta. Myös kohtuuhintaisia pankkilainoja on käytössä harrastusta tukemassa. Laina tasaa vuotuisia kulutuspiikkejä ja mahdollistaa, tosin harvoin, jonkin kalliimman sijoituksen.Ei minullakaan rahaa olisi harrastustilohin, moniin pyöriin ja hyviin työkaluihin jos en olisi pyöriä ostanut jo aiemmin kun työelämässä olin. Hyvissä hommissa oleva rouva rahoittaa ja saa sillä minut tallille ettei tarvitse naamaani katsella joka päiv
Toisaalta, säästän huoltokulut yli sataprosenttisesti koska teen huolloissa enemmän kuin huolto tekisi. Vielä tänä talvena pitää katsoa California 1400:sen ohjauslaakerit. Ne ovat kuulalaakereita eikä niitä ole asennusvaiheessa tehtaalla erityisesti voideltu. Kuten ei yleensäkään minkään Guzzimallin laakereita. Sama koskee takahaarukan laakereita.
Harrastus vaatii aikaa, rahaa ja mielenkiintoa. Jos yksi puuttuu niin homma jää. Muutamalla tutulla on moottoripyörä joka seisoo tallissa tarpeettomana. Vain yhdellä on syynä oma sairaus jonka toivoo parantuvan niin että pääsee jatkamaan. Pyörä hänellä on ollut uudesta asti ja muutama vuosi sitten sai sen museokilpiin. Homma on siis pitkäjänteistä hänellä.