No niin, näitä voi talven aikana huolto selvitellä. Juu, lambda on viimeinen huolen aihe. Kun näitä vikoja on eri sektoreilla, niin nyt mittailin jännitteitä. Jännittävää oli, että kummallekaan puolalle ei tule virtaa kun ei käy ja virrat on päällä!
Bensapuolta ei ole tutkittu. Alkuperäinen suodatinhan siellä vielä on.
Akun navoilla on 12,8. Ajotietokone ilmoittaa 12,1. Viittaa myös siihen, että ei jää käymään startin jälkeen, starttaa kyllä hyvin. Pukkaisikohan startin jälkeisessä kaasuttelussa virtaa sen verran että käy? Seuraava vaihe olisi, että ecu ei anna lupaa käynnistyä. Nyt on älylaturissa, kattotaan mikä on tulos. Kyseessähän on tällainen yhden kesän Euroglobe, joka hankittu vuosi sitten keväällä.
Tuo ketjunkiristäjä kuulostaa oireisiin sopivalta diagnoosilta! Kolina loppuu kierroksia lisätessä. Jos vika on siinä, niin uskaltaako enää ajaa? Jos taasen on vajaa öljynpaine koneessa muutoin, niin kaiketi öljynpaineen merkkivalo kertoisi, että ajo syytä lopettaa siihen paikkaan?