Sytytystesti tehty ja hyvin kipinöi. Putsasin eilen kaasarit taas kerran puhdistusaineella ja painepullolla. Vaihdoin neulan alinpaan koloon, putsasin tulpat ja latasin akkua. Tänään sain koneen tulille, kävi vaan jotenkin ponnettomasti ja oikea puoli paukkui putkessa, myös oikea venttiilikoneiston kansi kuumeni enemään kuin vasen puoli. Sytkä oli kohdallaan strobolla tarkastettuna, jostain syystä vasenta puolta ei stropolla voinut tarkistaa kun valo ei syttynyt. Puristus bilteman mittarilla näytti vasen 12 ja oikea 11. Ongelmat alkoi kun ajelin kevään ekaa kertaa n. 5 km:n jälkeen kone alkoi pätkimään (uutta bensaa tankisssa), jolloin palasin kotiin. Kaasulla aina parani, kun ajoi tasaista niin rupesi pätkimään. Luulin että vika oli puolissa ja siksi laitoin biltemalaiset. Pääsuutin on 135 (alin suutin), ryyppysuutin 60. Vissiin vuorossa suutinjumppaa, kun venttiilivälyskin oli kohdallaan. Kaivelin netistä Koso PWK kaasarit, joiden hinta on murto-osa lorttoihin verrattuna. Onko kellään kokemusta noista ?