Tekniikkapalstan jaottelu voisi olla ihan hyvä. Toisaalta finnbikerisin palsta ( http://finnbikers.fi/foorumi/ ) jota myös seurailen tuntuu jotenkin liian rajatulta... Täälä meillä kun juttu rönsyilee aika mukavasta moottoriremontista leivänpaahtimeen samassa ketjussa.
Kannattaa myös muistaa, kuinka paljon tänne generoituu liikennettä noin yleisellä tasolla. Ja esim. paljonko on aktiivisia, kirjoittavia nimimerkkejä.
Jos vertaa vaikka wildguzzi -keskustelupalstaan, niin sielä on yksi ainoa osio, johon kaikki kirjoitetaan ja kirjoittajia on varmaan enemmän kuin täällä. en väitä, että järjestely on parempi, mutta näyttää silti toimivan.
Jos luodaan paljon alaosioita niin tieto pirstoutuu. Hakua joutunee käyttämään jokatapauksessa.
Siinä vaiheessa kun uusia ketjuja alkaa aukeamaan joka päivä kymmeniä-satoja ja vastauksia tulee samaan tahtiin, niin alkaa kaipaamaan jaottelua, ainakin allekirjoittanut.
Joskus miettinyt, että eikö esim. Suomen kaikki italo-pyörät voisi olla saman foorumin alla, turhaa on jokaiselle marginaalimerkille omat fooruminsa ja ylläpitäjänsä. Jostain syystä italo-harrastajat usein eksyvät ristiin eri merkkien välillä, ainakin osa porukasta.. osa voi olla kovinkin fanaattista..

Täällä nykyään (vielä) riittää mainiosti, kun foorumin etusivulla klikkaa "edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.." Niitä on maksimissaan ehkä 20?
Suuremmissa, ulkomaisissa foorumeissa, en edes käy muissa aliosastoissa kuin niissä mitkä itseä kiinnostavat + tilatut ketjut.
Asiastahan voisi perustaa vaikka äänestysketjun (ja antaa sen olla auki hieman pidempään.. kaikki ei käy varmaan täällä edes joka viikko?) :-D
..minun 0.02€..