Jos jotain hyvää pitää hakemalla hakea kyseisestä aiheesta on se että Guzzin sylinterien pinnoitus on niin kovaa että se ei vaurioidu helposti edes voitelun puutteesta kuten teräsputket tai muut pinnoittamattomat materiaalit.
Toisaalta, asentajalähtöisesti, haluaisin että sylinterit olisivat putkitetut vaihdettavilla valurautaputkilla. Toiseksi paras zydeemi on nykyinen pinnoitettu alumiinipinta. Resepti lienee salainen mutta epäilen sen olevan jotain alumiinioksidiseosta, alumiinisilikaattia tai jotain vastaavaa keraamia. Silloin vaihdetaan koko pytty. Valitettavasti rikkoutunut pinnoite kerkiää tekemään temput koneelle. Kestävät, tosin, nykyään, oikein käytettynä useamman satatuhatta kilometriä. Jopa täällä kylmässä Pohjolassa jossa moottorit käyvät lähes aina alilämpöisinä.