Eihän kukaan valmistaja ole oikein ymmärtänyt että pyörän ostajissa on nykyisin paljon kaltaisiani haperopäitä joiden mielikuva m-pyörästä on hieman erilainen kuin rakettisuunnittelusta.
Esim Triumph on hieman jäljillä bonneviriileydensä kanssa ja myynyt hyvin ilmeisesti myös nuorisolle.
Vaikka Norton, niin erinomainen tilaisuus tehdä teknisesti aivan uusi ja säilyttää perinteistä disainia saa multa pisteitä.
Hinnat on vaan niin mahdottomia, ettei taida oikein myyntimenestykseksi.
Guzzin lähtökohdathan on hyvät kun tehnyt samaa pyörää pikku muutoksin jos Calista kyse pitkään, mutta nyt sekin taru on lopussa ja mennään sitten näillä.
Eli korjataan vanhoja ja uudet menee ja tulee, en pahasti erehdy kun väitän klassikoiksi muodustuvan muutaman vanhemman Guzzin.