KERHON PÄÄSIVU: https://www.guzziclub.fi
Mites kolmi- tai viisisylinterisessä?Lainausvaihto- tai puristustahdin aikaan yläkuolokohdassa Mutta kumpi on oikea kohta?Olen itsekin aikoinaan pyöritellyt kampiakselin päästä tarpeettomasti kun en ollut vielä sisäistänyt "kaavaa".Uusissa malleissa ei sitten enää olekaan niitä kampiakselimerkintöjä. Jos on niin siltikin pitää ymmärtää että vain joka toisella kierroksella nuo merkit ovat kohdallaan.
vaihto- tai puristustahdin aikaan yläkuolokohdassa
Lainaus käyttäjältä: motomatti - Lokakuu 04, 2014, 12:47:51 ipMites kolmi- tai viisisylinterisessä?Peukalo on toistaiseksi riittänyt tuohon oikean säätökohdan määrittelyyn. Painaa peukun tulpanreikään, kun pyörittää toisella kädellä avaimella kampuran päästä, niin selviää milloin on puristustahti...ja samalla voi löytyä vuotava venttiili..-KG-
Mites kolmi- tai viisisylinterisessä?Peukalo on toistaiseksi riittänyt tuohon oikean säätökohdan määrittelyyn. Painaa peukun tulpanreikään, kun pyörittää toisella kädellä avaimella kampuran päästä, niin selviää milloin on puristustahti.
Toyota on tehnyt myös kaksitahtibensakoneita.
LainausToyota on tehnyt myös kaksitahtibensakoneita.Siis jollain muulla kuin luisti- tai mäntäohjauksella?