Sallittaneen taiteilijan näkemys...
Mielestäni kumpaakin sylinteriä voidaan ajatella yksittäisenä yksisylinterisenä 4-t moottorina. Moottori tekee kaikki neljä toimintaansa: työ, poisto, imu, puristus, kahden kampiakselikierroksen aikana. Meinasin sanoa: toisistaan riippumatta, mutta ovat ne toisistaan riippuvaisia tässä tapauksessa siten, että ovat kiertokangistaan kiinni samassa kampiakselin mutkassa. Näinhän ei läheskään kaikissa moottoreissa ole. Sylinterit vaan ovat 90° toisiinsa nähden kallistettuja. Syttypulssit, ja niinollen työtahtien alkuhetki on kummallakin aivan tasatahtinen 720°, mutta sylinterikulma tekee niiden väliin 90° vaihesiirron. Yhteinen summa peräkkäisiä syttyjä tutkien on siis edellä ja oheisessa kuvassa esitetyn mukainen.
Aistiharha siitä, että korvakuulolla puputus on hyvin tasatahtinen, vaikka ei sitä todistetusti oikeasti ole, johtunee siitä, että jatkuvasti kuunnellen sama rytmikuvio toistuu aina uudelleen tasatahtisesti.
Minäkin meinasin vastata kysymykseen äänen perusteella 360°, mutta se olisi ollut väärin. Piti piirtää asia ennen kuin uskoin.

EDIT: Lisäkysymys: Kumpiko reisiluu pitää Guzzin kuljettajalla olla pitempi toista, ollakseen
symmetrinen yhteensopiva ajoneuvon kanssa?