moro,
myyjä muistaakseni mainitsi jotain rosterisista venttiileistä, mutta en osannut siinä vaiheesa kysellä sen enempää, kun en ollut lukenut mitään kys. mallista. Luulin että olisi sama kone kuin v65c:ssä. Mutta tulipahan tuokin selville. Olen oppinut perushuollot tekemään itse, mutta siinäpä tuo sitten onkin. Ja kun tuntihinnat firmoissa ovat päälle 6o euroa, niin paljon mitään ei ole varaa teettääkään. Taitaa oll viisainta säästää vielä vähän, myydä olemassa olevaa kalustoa (v65c ja Condor A350) ja ostaa joku isolohkoinen. Joku vanha Le Mans olisi kliffa, mutta ovat varsin tyyriitä. Kaipa niissäkin omat sudenkuoppansa on. Ja tarkoitus olisi vielä tämän elämän puitteissa päästä ajelemaan. Kun tosta seuraavasta ei varmuutta ole. Ja kun olen hurahtanut Moto Guzziin, niin minkäs teet. Joku ihme taika niissä on. Onhan tuo v65c oivallinen peli ja ihan riittävän kokoinen, mutta mutta...