Samalla kun takaiskari on irti niin proggressiovivuston linkkujen laakerit on helppo huoltaa. Pitää vain saada laakerin sisähelojen toiset päät hyvin puhtaiksi ennen kuin ne työntää laakerin läpi neulojen voitelua varten. Neulat eivät ole irtotavaraa joten eivät varise pois. Laakerit ovat, sisähelojaan lukuun ottamatta, standardikamaa joten ne voi vaihtaa/vaihdattaa jos ilmenee ruosteisuutta tai muuta vaivaa. Myös huulitiivisteet ovat stanuja.
Alkuperäisen voiteen määrä oli kovin vähäinen. Lisäsin voidetta ja olen sen jälkeen seurannut laakereita ulkoa päin: laakereiden päädyissä on niihin kertyneessä pölyssä "märkä" kehä. Tarkoittaa että laakerissa on rasvaa koska sitä riittää ulkopuolellekin. Huulitiivisteet ovat näissä sen verran löperöt että painepesua eivät laakerit siedä ollenkaan. Yleensäkään kyseistä kohtaa ei kannata pestä kovin aktiivisesti. Ainakaan liuottimilla. Takarenkaasta lentävä rapa on suurin rasite näille laakereille.
Tästä linkustosta oli myös takaisinkutsu joillekin vuosimalleille. Toivottavasti se on tavoittanut kaikki.
Trafin takaisinkutsukampanjasivu ei edelleenkään toimi.