Testasitko kuten edellä neuvoin? Koelampulla tai vastaavalla jarrukammen alta litteistä liittimistä. Tuleeko molempiin liittimiin jatkuva 12V kun avaimesta laitetaan virta päälle? Pitää tulla vain toiseen ja jarruttaessa molempiin.
Myös voit koittaa niin, että vedät irti molemmista (etu ja taka) jarrujen mikrokytkimestä toisen johtimen liittimen. Sammuuko tällöin jarruvalo/häviääkö 12V lampun kannasta jarruvalon kontaktista? Jos sammuu, irrota koko mikrokytkin, tai löysää sen kiinnitysruuveja (niiden reiät on soikeat) ja etsi asentoa muuttamalla kohta jossa se naksuu kammesta/polkimesta. Jos otat koko mikrokytkimen irti ja pöydällä katsot yleismittarilla sen kontaktien välistä vastusta, *sen pitäisi olla ääretön ja pientä uloketta painamalla pitäisi naksahtaa ja vastuksen mennä nollaksi. Jos on pysyvästi nolla, se polttaa jarruvaloa pysyvästi ja on siis rikki. Riittää jos vain toinen on rikki.
EDIT: Korjaan omaa tekstiäni: *Siis tämä kytkin on mallia, joka avautuu kun painetaan pientä ulokenasturaa. Vastus on siis nolla kun kytkimen nastaa ei paineta ja muuttuu äärettömäksi kun painetaan. Kun kytkin on pöydällä sitä ei tietenkään mikään paina, mutta pyörässä pikkunasturaa pitää lepotilassa sisäänpainettuna jarrukammen pieni uloke.
Joku lienee irroittanut johtimen kun ei ole jaksanut korjata vikaa. Kannattaa myös tarkistaa mikrokytkimien malli: onko niissä kaksi vai kolme kontaktia. Voi näet olla, että kytkentää on roplattu ja liitin on vahingossa laitettu **avautuvaan eikä sulkeutuvaan kontaktiin. Kolmen kontaktin mikrokytkimessä on yksi yhteinen napa ja kaksi muuta ovat toinen sulkeutuva ja toinen avautuva.
EDIT: Korjaan omaa tekstiäni: **Liittimien pitää olla avautuvassa kontaktissa, ei sulkeutuvassa.
Voi tietysti olla, että johdotustakin on roplattu ja tehty tämä vika siinä, mutta kokeile nyt ensin nämä jutut.