Nevadallani on ajettu alle 30tkm. Markolta kysyin asiasta joskus kesällä -12 Piikkiössä ja hän sanoi pikkulohkonkin laatikon ihan normaalisti pitävän pientä ääntä, johtuen suorahampaisista rattaista.
Vikoja niissä ei kuulemma juuri ole ollut ja kilsoja kestää hyvin päälle sadan tuhannen.
1&2 klonx on mielestäni ominaisuus ja kytkimellä puolittain saattaen vaihtamalla siirrot sujuvat jouhevasti.
Voi olla vain oma herkkä korva, mutta ero äänettömän vitosen ja muiden vaihteiden välillä on selvä.
RVS:n idea on täyttää keskinäisessä puristuksessa olevien metallipintojen pintakarkeuden mikroskoopisia "kraatereita". Ikäänkuin metallikeraamisesti paklata hankaus/kulutuspintoja. Ei mikään lääke jo paljon kuluneeseen laatikkoon, mutta ehjän laatikon sivuäänten poistoon ja trimmaamiseen toimiva.
Korvien välissä toimivana humpuukinakin hyvä, että saa mielenrauhan laatikolle annetusta lääkkeestä
