Piiiitkään aikaan en ole tänne kirjoittanut mitään, enkä kyllä ole palstaa isommin lueskellutkaan.
Koetin joskus aiemmin jotain kirjoitella, mutta mm. tunturi TT:n v*ttuilut olivat sellaisia,
että katsoin paremmaksi lopettaa kirjoittelun.
Mulla ei jostain syystä ole käyttöä ylimääräisille v*ttuiluille.
Kävin aiemmin Bembölen kahviolla ja joskus muuallakin, lahden mopomuseollakin tuli poikettua.
Koetin monessa kohtaa päästä porukkaan sisälle, mutta vaikka miten yritin ja yritin,
ei onnistu.
Pieni sisäpiiri pitää pintansa varsin hyvin, eikä meillä ulkopuolisilla näytä olevan asiaa sinne tuppautua.
Katselin joskus jossain kokoontumisessa, kun joku minulle tuntematon kaveri, joka oli ostanut nevadan,
yritti kovasti osallistua jutteluun useamman kaverin kanssa, mutta eipä hänen kanssaan juuri kukaan
muutamaa sanaa enempää vaihtanut.
Aina kun hän yritti jonkun kanssa tarinalle, hänelle käännettiin selkä.
Ei näyttänyt hyvältä.
Mulla oli kaverin puolesta vähän halju olo, kun oli ilmiselvää, että tyyppi on ulkopuolinen ja pysyy sellaisena.
Mielestäni voisi kyllä enemmän vastaanottavaisuutta olla uusille jäsenille, mutta kun ei niin ei,
minkäpä sille mahtaa.
Sama kuppikuntameininki vallitsee, kuin monessa muussakin pienessä oman porukan kerhossa.
Koska minustakin on siis tullut klubin maksava jäsen, henkilö, joka on hyvä jäsen vain jäsenmaksun maksuhetkellä,
olen vakavasti harkitsemassa ollako vai eikö olla.
Poistuako arvovaltaisesta seurastanne.
Ilman hylkivää Guzziporukkaakin saattaa pysyä hengissä ja tulla toimeen.
Pomollani on myös guzzi, melko samanlainen kuin minulla, värikin kutakuinkin sama, vain vanhempi versio calista.
Kyselin pomoltani joskus, onko hän gruppon jäsen, ei kuulemma ole, ei ole koskaan ollutkaan kertomansa mukaan.
Siitä huolimatta cali liikkuu joka kesä ja varsin ripeään tahtiin.
Mitä tästä opimme ?
Kun porukkaan ei kerran pääse sisälle, ei sitten millään, ei varsinkaan kun ajaa vanhalla guzzilla, (ei kuitenkaan museomallilla)
niin saattaisi olla hyväksi kenties noudattaa Reiman esimerkkiä ja sanoa arrivederci.
Vai oliskohan ?
Siinäpä se, ollako vai eikö olla.
Kas siinä kymysys.