Alumiini laajenee kovasti lämpötilan noustessa, joten tuo laippa voisi irrota jopa kylmäspreillä kun varot ruuttaamasta sitä muualle kuin irrotettavaan laippaan.
Millen perän remppasin kymmenkunta vuotta sitten jossain 150 k kohdalla, uudet hammaspyörät, pikkuakselin laakerit ja tiivisteet. Siinä ei ollut mitään sen ihmeempää kuin että pikkupyörän laakeroinnissa piti pari kertaa kokeilla vaihtaa shimmiä eri puolelle laakeria. Isoa pyörää ei tarvinnut shimmata. Todennäköisesti vanhat osat pyörisivät paikallaa edelleen jos olisin ymmärtänyt pitää huolta pikkupyörän laakerin kireydestä. Se oli päässyt väljäksi ja sen seurauksena pyörä kulahti aika pahaan kuntoon ja booriholkista hävisi boorit. Siihen aikaan uusi hammaspyöräpari oli aika arvokas, mutta nettikauppa oli vielä niin uutta ettei käytetyn perän tilaamista ulkomailta tullut miettineeksi vaihtoehtona. Nykyään taitaa olla halvempi remppa laittaa hyvä käytetty töihin kuin vaihtaa tehdasuudet osat vanhan kuoren sisälle.