Ducatin tiedostoihin pääsy mutta epäilen että hänenkään laitteilla pääsisi Guzzin tiedostohin käsiksi
Virallisilla tehtaiden työkaluilla ei varmaankaan pääse. Mutta niissä tapauksissa, joissa on sama ecu käytössä sekä Ducatissa että Guzzissa, luulen että veitsen terällä pyöritään GuzziDiag OBD työkalun osalta. Pitäisi saada joku Duce -kuski Motomatille visiteeraamaan... Tuomas mainitsi toisaalla, että hänen (5AM) ecunsa näyttäisi olevan peräisin alunperin Ducatista. Moto Morinin kohdalla GuzziDiag työkalut toimivat ja joku Duce -mies jo raportoi Saksassa, että myös Ducatin 59M ecun arvot näkyvät GuzziDiag OBD -työkalulla.
Liekö noissa eri markkina-alueiden myyntiversioissa karttaa kummempia eroja
USA, SGP, CAN -maissa on ymmärtääkseni ainakin se "fuel vapour purification and recirculation system" pakollista (samat imukurkkujen liitännät käytössä joista mitataan alipaine), jonka monet ovat raksineet siellä irti "Carc" -Guzzistaan. En tiedä miten tuo järjestelmä toimii, mutta näyttäisi että ainakin jos on letkuissa vuotoja sitä kautta voi päästä ilmaa peliin kaasuläppien jälkeen.
(Kokeilin kerran epähuomiossa ajaa alilpainemittarien liitosnatsat imukurkuissa ja arvaan että veto oli kun tämän tarinan Guzzilla)