Jotain päälle 60 k kokemusta on 1100 Brevasta.
On mukava ja stabiili ajaa ja moottori niin herttainen, että Guzziksi se on peräti hiukka tylsä. Ajo on niin yllätyksetöntä, ettei adrenaliinia erity lainkaan, ellei ala pitämään todella kiirettä. Täkäläisillä 80 ja 100 alueilla meillä mennään pitkät matkat 4. ja 5. vaihteilla. Vasta mittarinopeudessa päälle 120 alkaa kuutonen olla kotonaan, makeimmillaan sitten jossain 130...140 tietämillä.
Pienen yllärin teki se, että Brevan ECU ei anna pyörälle starttilupaa jos akku on pahasti vajaa tai vajaakuntoinen. Oma kokemus on, että kun laittaa Yasan penkin alle, niin sillä pärjää pitkälle. Tankin sisällä olevan suodattimen olen kerran vaihtanut ja varmistanut lisäksi letkuliitokset surrilangoilla. Takasvingi kannattaa tarkistaa, ettei sinne ole kertynyt vettä. Omaani ei vettä tule sisään, mutta tehtaan jäljiltä kardaan etupään spoori taisi olla voitelematta ja se on hiukka tehnyt välystä sovitteeseen. Kakkos ja kolmosvaihtet saattavat mennä päälle pikku laksahduksen kanssa, mutta laatikko pelaa hienosti ja kevyesti. Alkuperäistä plexiä en saanut itselleni toimimaan oikein mitenkään, joten heitin sen pois kokonaan.Jossain vaiheessa saatan sovitella mittarien päälle ihan pienen lipan pelkästään ulkonäkösyistä. Ajan myötä venttiilikoppien alta (jotain 90 k mittarissa) on alkanut kuulua pikku rapinaa, se on lajityypillistä. Ajoasento on meikäläiselle aavistuksen verran ahdas, mutta satula on hyvä. On muistaakseni muutamia kertoja menty kaksi päällä yli 1k päivässä ilman pahempia kivistyksiä. Ajoasento on sillä tavalla tiukka, ettei siinä ole tilaa vaihdella polvikulmaa eikä asentoa muutenkaan, jota pitkillä taipaleilla joskus kaipaa.