En tiedä mutta arvaa... yritin perehtyä asiaan hieman

Vetureita voi näköjään "miksata" melkoisen vapaasti, eri tehoisia ja eri laisia.
Höyry, diesel, sähkö ja resiinakin toimivat sekaisin.
Ajonopeus määräytyy hitaimman veturin mukaan, yleensä isompipyöräinen höyryvetureista on nopeampi.
Pääaisa on että kaikki nojaavat länkiinsä ja kuljettajat osaavat hommansa.
Mitään puhelin tms. yhteyttä ei veturien välille välttämättä tarvita.
Yleensä etummainen vetureista johtaa toimintaa.
Kommunikointi hoituu pillin vihellyksillä ja jarrupainetta tarkkailemalla.
Kokenut kuski tarkkailee tilannetta myös vetokytkimen kolinan mukaan.
Useamman veturin käyttö ei ole taloudellisesti järkevää mutta jos vetokykyä tai toimintavarmuutta
tarvitaan lisää näin joudutaan toimimaan.
VR:n pidempää matkaa kulkevissa henkilöjunissa on näkynyt usein kahta Sr1 veturia.
Taitaa Siperian Susi olla jo tullut vanhaksi kun Siemensiltä uusia tilaavat.
Käyköhän samoin kuin automaattimetron kanssa.