No Niin! Jotain edistystä on tapahtunut!
Guzzidiagilla testattu ruiskusuuttimet-->OK PA-pumppu-->OK! Oik.Puola-->OK!
Kun pyörään laittaa virrat päälle niin ecuhan testaa molemmat puolat,suuttimet ja pa-pumpun.
Joten huomasin mitata tuota puolalle tulevaa virtaa(SIIS VAIN SYÖTTÖÄ, MAA RUNGOSTA) samalla kun käännän virrat päälle...ja tulihan sinne virta(täyet 12v)!...itse asiassa virta kulki kaavion mukaan ecun toiseen liittimeen(sähkökaaviossa liitin E) pinnille nro38 asti

mutta jostan syystä ecu ei kuitenkaan maadota virtaa.

Vertailu mielessä käytimme myös lediä ja kytkimme sen rinnan oik puolan ja vas.puolen injektorin kanssa nähdäkdemme sytytys-ja ruiskutusimpulssit
oik.puolen puolassa lamppu välkkyi tasaisesti ja kirkkaana, samoin myös injektorilla,mutta vas puolen puolallla ledi pysyi mykkänä.
Jos olen ymmärtänyt oiken niin periaattesahan hommahan olisikin voinut toimia oikein...12v releeltä puolan läpi eculle ja ecu maadottaa mutta jos johtosarjassa on jokin paha "skröpö"(suuri vastus) niin puola ei saa varattua riittävästi sähköenergiaa itseensä jotta se pystyisi tuottamaan riittävän voimakkaan kipinän?
Tuon äskeisen ajatuksen siivin toteutimme tämän ledi "mittauksen", koska ledihän ei tarvitse suurta määrää virtaa taikka korkeaa jännitettä reagoidakseen. Mutta valitettavasti se vähäinenkin reaktio jäi saamatta..
Epätoivon siivittämänä mitoin ja puhditin vielä moottorin asentotunnistimen...tunnisitin ehjä,vasuri edelleen mykkä...ja eikä vieläkään vikakoodeja

Ecu lähtee huomenna "aivotohtorin" luokse..saas nähdä jahka siellä paljastuisi jotain