Olen ajellut tonninelosella pari tuhatta km. Pyörä on todella vastannut odotuksia, ehkä enemmänkin. Siksi kirjaankin toistaiseksi heikomman pään kokemukset.
Raskashan tuo on varsinkin kaupunkiajossa. Jotenkin ihan alakierrosalueella kaasun käyttö on nykivää. Moottorikartan sadeasennolla hiukan parempi, mutta kukapa sitä aurinkoisella viitsii tehoja pudotella.
Toinen negatiivinen löytö on tuulisuojan korkeus, joka minulle pitkälle aiheuttaa korkeataajuisen tärinän kypärään moottoritienopeuksissa. Pahemman kuin aikaisemmassa Cali Touringissa. Tosin nyt suojan voi näppärästi poistaa, jos ihan cruisailua ajelee. Sitähän tämä opettelu vielä on ollut. Suojan säätö voisi silti olla hyvä. Tässähän ne huonot.
Ilonen yllätys on väännön tasainen tuotto ihan millä vaan vaihteella, ihan millä vaan nopeudella (pikku kärjistys). Vertaus siis vanhaan Caliini. Mukava on ajella tiestä riippumatta. Vaikka soratiet ei herkkua ole, uskallan nyt niillekin, koska ohjattavuus on yes ja moottori reagoi juuri kuten haluaa viiveettä ja terävästi. Kahden ison ihmisen kuljettaminen ei tuota mitään, siis mitään ongelmia. Tilastakaan ei tarvitse tingiä yhtään.
Sosiaalinen hyvä puoli on, että mukavaa juttuseuraa saa aina kun hetkeksi pysähtyy. Jotkut tykkää pyörästä, jotkut ei. Perustellusti.
Ehkä se tärkein. Kaikki pelaa toistaiseksi hienosti, mitään ei ole tarvinnut edes säätää.