No asentajan suusta kuului ihan muuta.
Luonnollisesti tuo "naps" kuului siitä öljypohjan keskellä sijainneesta ruuvista ja sen kolmesta kaverista.
Vääntelin niitä oikeasti ihan pienellä hylsyavaimella, sellaisella nyrkkiin sopivalla. Tässä suhteessa oppirahat tuli maksettua jo murrosiässä jolloin voimaa oli enemmän kuin älyä...... Niin sitä ihminen vanhetessaan heikkenee

Kysymys 1
Millä ehkäisette ettei teille käy vastaavien ruuvien kanssa samoin?
Toki siinä öljypohjassa on vielä 1 reunaruuvi kiinni kun ei vaan suostunu minkäänlaiseen yhteistyöhön.
Lienee edessä koko moottorin irroitus ja katkenneitten ruuvien ulosporauttaminen. Se että itse poraisin kyseisiä ruuveja ei oikein innosta kosks yleensä aikaisemmat porailuni ovat aiheuttaneet lähinnä vinossa olevia reikiä ja edelleen koloissaan tiukasti napottavat, jo katkenneet ruuvit

Kysymys 2
Missä ammattilainen poraa niitä ruuveja pois reijistään pääkaupunkiseudulla?
Kysymys 3
Jotta projekti pysyisi jollain tavalla tolkuissaan niin paljonko kannattaa purkaa että suostuvat poraamaan?