MotoMatin suosittele paikka kyllä tekee nokka-akselin muotoon hionnan ja saa teetettyä karkaisun muualla. Kokonaishinnaksi muodostuu jopa 300 euroa.
GT-motor Pitäjänmäellä kaipaisi ehjää nokkaa malliksi, ja sellaistahan minulla ei ole.
Uusi nokka HMB:llä Jackaliin maksaa 321 euroa.
http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p626_camshaft-california-jackal.htmlPaketti jossa vääntönokka ja sopivat jouset "Valve-drive Kit HMB D-8.1" maksaa 492,34 euroa ja vanhan nokan vaihdossa.
Olen ollut lukevinani palstalta, että nykyään olisi mahdollista kirjoittaa uusi kartta M15 ECUun, kuten Jackalissa on.
Jos vehkeessä olisi "vääntönokka", tuplatulpat, avarretut kanavat, avarat pakoputket, isommat pakoventtiilit ja jos saisi vieläpä seokset kuntoon, moottori saattaisi toimia siedettävästi, vaikka puristussuhde olisi vain 8.3.
Tässä vaiheessa näyttää siltä että taidan tilata HMB D-8.1 paketin ja purkuosana öljypumpun TLM:ltä (100E).
Harmi vaan että "rahat on loppu", ja BMW:n korjaamisesta on tulossa parin tonnin lasku. Mitähän tässä tekisi ...
Edit: Osaako joku vahvistaa, toimiiko
http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/ softat siten että saan editoitua vm 2000 Cali Jackalin karttoja?