No ettei kävisi yksitoikkoiseksi niin eipä ole nyt enää vika latauksessa; 12,6 V on navoilla edelleen mutta nytpä muut sulakkeet ok mutta sulake F4 palanut ja sulakepesässä sama jännite kuin akussa huolimatta virta-avaimen asennosta
Lienee siis joku oikosessa jostakin mutta mistä??? Tuon sulakkeen takanahan näyttäisi olevan juuri kaikki toimimattomat laitteet eli ajovalot, torvi, jarruvalo ja se tärkein eli startti...
On vain mahtavaa yrittää etsiä vikaa kun pyörä seisoo metsäkoneurassa keskellä pöpelikköä ja kun ei vielä oikein tiedä että mistä etsisi...

Ohjekirjan sähkökaaviota tuijottelemalla ei meikeläiselle kyllä hahmotu tuo virran kulku...
Tarkemmin ajateltuna; pyörän stumpattua ja sitä heti uudelleen käyntiin yrittäessäni startti vielä hetken yritti erittäin laiskasti pyöriä ennen kuin pysähtyi lopullisesti? Alkuun vaikuttikin juuri siltä että akku oli tyhjä mutta nyt alkoi kalvaa epäilys että olisiko startissa itsessään tapahtunut tuolloin jotakin joka olisi saanut oikosen aikaiseksi, sillä sulake paloi kesken käynnistysyrityksen
