No nyt luin saksanpalstalta toisesta katkenneesta originaali -reaktiotangon rungonpuoleisen pään pultista. Yleistä ei kuitenkaan ole, kun V11 mallia on siellä liikenteessä paljon. Vahvistaa kuitenkin sen, että kannattaa tarkistaa tämä kapine (puslien kunto, pulttien kireys) ohimennen kun on renkaanvaihto käsillä (ja muistaa rasvata myös perävaihteiston sivussa olevan neulalaakerin samalla).
"12 vuotta, 63 tkm. Rungon puoleinen pusla löysä, vaihtaessa kävi ilmi että M10x55x1,5 pultti katkenut (oli paikallaan)." Korjaus: uusi pusla ja pultti.
Katkennut keskivaiheilta, näyttäisi kuitenkin olevan sillä kohdalla, jossa on toinen korvake. Tuolla aikaisemmin olevan kuvani kertoo että rungossa on vain kaksi ohuehkoa korvaketta, jotka kiristyvät puslan sivuihin. Jos pultti on löysällä ja puslassa klappia, "hakkaaminen" kohdistuu juuri noiden kahden korvakkeen kautta pulttiin.