Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Tyyppikilpi
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Tyyppikilpi (Luettu 3446 kertaa)
Pampi
Viestejä: 97
Tyyppikilpi
«
:
Maaliskuu 29, 2013, 13:16:59 ip »
Terve
Saisiko joltakin ystävälliseltä sielulta kuvan 850 T3:n tyyppikilvestä niin että tiedot näkyvät tai tiedot muulla tavoin, täytyy hommata Dinseltä kilpi ja täyttää itse
Hyvää pääsiäistä
Terv Pampi
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #1 :
Maaliskuu 29, 2013, 19:00:25 ip »
Huomenna aattelin puoleltapäivin käydä tallilla.
Kunhan muistaisin valokuvata T3:sen kilven.
Tässä, jos kiinnostaa, on yleistä tyyppikilpiasiaa ja mitä siihen liittyy.
http://www.motomatti.fi/2012/08/moottoripyoran-tyyppikilpi-ja-melu.html
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #2 :
Maaliskuu 30, 2013, 17:23:51 ip »
Nyt on tuossa yllä olevassa linkissä myös CaliforniaT3:sen tyyppi- ja identiteettitiedot.
Laitan jossain vaiheessa 90-luvun pyöränkin vastaavat tiedot jotka ovat runkoon liimatuissa tarroissa.
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #3 :
Maaliskuu 30, 2013, 18:38:48 ip »
Saako Steiniltä siis blancoja tyyppikilpiä? Omassa pikkulohkossa ei taida olla koko lätkää..
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Pampi
Viestejä: 97
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #4 :
Maaliskuu 30, 2013, 21:40:34 ip »
Terve
Dinsellä on kilpiä, no 14918451, hinta 5,30, kiva jos T 3 :n tietoja löytyy
Terv Pampi
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #5 :
Maaliskuu 31, 2013, 14:32:37 ip »
Se on ilmeisesti aikakaudesta ja valtiosta kiinni onko ollut kilpeä vai ei. Oma T3:ni on ensirekisteröity Hollannissa. Siellä ei siis ole tarvittu kilpeä. Enkä ole tietoinen milloin ns tyyppikilpi on otettu käyttöön Suomessa. Ja onko se edes välttämätön. Ainakaan T3:sen identiteettitarkistuksessa katsastusasemalla ei vaadittu neljä vuotta sitten.
Pitänee googlailla ja kysellä.
Pikainen tulos: 17.6.2003 ja sen jälkeen käyttöönotetuissa tyyppikilpi pakollinen. Sitä ennen runkoon ja/tai moottoriin meistetty yksilöintinumero. Tyyppikilpi ei kuitenkaan ohita vaatimusta identiteettinumeron meistämisestä runkoon. Aina kun numeroa muutetaan tai siirretään pitää homma tehdä katsastusasemalla.
Tässä lainkohdat.
97/24/EY
2002/51/EY/a
Jatkan tutkimuksia...
Tuo tyyppikilpivaatimus seuraa päästörajoitusten kehitystä.
Tässä Smoton tutkimus aiheesta:
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?action=dlattach;topic=156.0;attach=54
Sieltä löytyy mm taulukko päästövaatimuspäivämääristä.
«
Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2013, 16:04:31 ip kirjoittanut motomatti
»
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #6 :
Maaliskuu 31, 2013, 17:11:29 ip »
Joo, eli ei aiheuta toimenpiteitä kumpaankaan pyörään.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Pampi
Viestejä: 97
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #7 :
Huhtikuu 01, 2013, 10:07:18 ap »
Sama juttu , en ala myöskään tekeen mitään, mitäs suotta jos ei ole pakko
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Tyyppikilpi
«
Vastaus #8 :
Huhtikuu 02, 2013, 21:43:31 ip »
Lisäsin 90-luvun puolivälin mallisen pyörän kilpi-ja tarrakuvatukset alkuperäiseen blogitekstiini:
http://www.motomatti.fi/2012/08/moottoripyoran-tyyppikilpi-ja-melu.html
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Tyyppikilpi