Tuo on kyllä todella jees. Ei lisää Spesiaalin painoakaan kovin paljoa. Tulikos tuohon Ekun laitteeseen välijäähdytintä? Matille ei taida tulla, kun ahdot pysyy maltillisena(?). Tuleekos tässä läppärunko paine vai imupuolelle?
Mitä tulee tuohon aikaisempaan avautumiseen; itse katson kieli pitkällä Matin ja Jannen yms. heppujen ammattilaistason fasiliteetteja ja projekteja. Tiedän, ettei niitä ole hetkessä hankittu ja maksettu, itsellä vasta kymmenisen vuotta takana tallin varustamisessa. Löytyy sorvi, hitsauskoneet, (kohta) jyrsin ja prässi, pylväspora, muutama sata kiloa käsi- ja sähkötyökaluja jne. Lähes kaikki second handia täälläkin. Tällä hetkellä tallilla on muutama aste pakkasta, joten ihan hirveisiin suorituksiin siellä ei kipeänä pysty. Kevät lämpenee ja projektit taas kiihtyvät.
Olen suosinut myös tuota mitä Mattikin, eli palveluksilla hommataan tarpeita ja palveluksia. Niistä ei paljon ole foorumille kirjoittaa, kun varustaa kavereiden ratakalustoa jarruadaptereiden koneistuksilla, kuituhommilla tai hitsailujutuilla. Myös tullut tehtyä pakoputkijuttuja kavereille viimeaikoina, esim rutattujen rosteriputkien oikomisia jne. Niillä kartutan kuitenkin omia projekteja ja suhteita pyörämaailmassa. Myös muutamia säätö-, korjaus- ja asennushommia on jonossa; venttiilinsäätöä, kahvalämppäreiden asennusta ja sen sellaista.
Kaikkien (tällä foorumilla) projekteja seuraan ja kunnioitan kaikkien omin käsin tehtyjä juttuja, olen vain sen verran nähnyt ja tehnyt itsekin, etten ihan pikkujutuista jaksa innostua. Ei mitään henkilökohtaista, tarvii vaan jonkin verran että vakuuttaa.
Matti pelaa täällä omassa liigassaan ja sinne pyritään

Tästä vuotamisesta voidaan avata vaikka oma ketju, ettei rakenteluketju mene tukkoon.