Juu, tuo vanhan liiton Guzzin perä on juuri tuota tyyppiä. Siinä on tietenkin sekin näkökohta, että pinioni pitää periaatteessa ja käytännössä shimmata oikeaan etäisyyteen että hampaan kyljen kosketuskuvio on oikeanlainen, joten shimmaus on perän kokoonpanon yksi työvaihe. Sekin etu on, että pinioniakseli ei pääse pyörähtämään laakerin sisällä missään tilanteessa, jolloin sovite ei voi kulahtaa. Carc- perän fiosofia on todennäköisesti sellainen, että laakeripesien toleranssit, samoin kuin perän hammaspyörien toleranssit on sovitettu siten, että kokoonpano käy ilman shimmejä tai shimmaamalla ainoastaan pinionipyörän puolen laakeri. Perän laakereiden kestoikä on teoriassa niin pitkä, ettei välysten säätöön ilmene tarvetta pyörän teknillisen käyttöiän aikana. Käytännössä näin ei aina tapahdu. Myös hammaspyörien geometriassa on saattanut tapahtua sellaista kehitystä, että hammaskosketus pysyy hyvänä pienestä laakerikulumasta huolimatta.