Törmäsin yhtä tekniikkaforumia selatessa tällaiseen pätkään samasta teemasta:
"
Kytkimet ovat huonolaatuisia. Hiushalkeamasta eristeessä pääsee vettä sisään, joka ei enää pääse ulos. Korroosiota sisällä ja oikosulku. Siinä on aivan pieni poraus, josta vesi pääsee sisään. Kytkin on tämän porauksen kautta yhteydessä atmosfääriseen ilmanpaineeseen, joka toimii referenssinä paineenmittaukselle, reikää ei siis saa tukkia. Jos kytkin on märkä – on vaan ajettava kunnes se kuivuu, sitten se toimii taas. Hellan kytkin 6 ZL 003 259 131 sopii, saa autotarvikeliikkeistä. Sen kytkentäpaine on kuitenkin 0,6-0,8 bar kun alkuperäisen on 0,4-0,6 bar ja johtoliitäntä on erilainen (lattaliitin - tulevaan johtoon on vaihdettava liitin tai tehtävä adapteri). BMW:n painekytkin (Bosch) käy myös. Jos öljynpainevalo alkaa vilkahdella, pitää V11 kohdalla muistaa tutkia ettei öljynsuodatin ole kiertynyt löysälle.
"