Tuli postiin tänään laukkuraudat. Niissä on pyörän puolella kolme kiinnikettä. Kaksi laitimmaista taitaa sopia Jackaliin. Keskimmäistä pitää vielä kehitellä. Jotain raudanpalaa voisi ajatella. Lattaraudan palaa jos rei'ittäisi ja taivuttelisi.
Tellinkien sopivuutta givi-laukkuihini en tiedä vielä.
Kävin sovittamassa. Raudat käyvät Givi-sivulaukkuihin mainiosti. Vaan vaan tämä on taas tällainen matopurkki tämä juttu ... Hiukan kun kantta raottaa, niin alkaa löytyä vaik mitä.
Nimittäin kun pistää sivulaukun, ei kyytiläisen jalkatapeille ole tilaa. Kyytiläisen jalkatapit pitää siis siirtää eteenpäin. Harmi vaan että kuskin jalkatapit tulee vastaan, joten nekin pitää siirtää eteenpäin. Ja kun ne siirtää eteenpäin, menee jarrupoljin ja vaihteistovehkeet uusiksi. Prkl.
Onneksi about kaikki orggispalikat ovat tallella. Nythän pyörässä on siis jonkin LeMansin jalkatappi-installaatiot ja seassa kassillinen omatekoisia osia (jotka toimivat paremmin kuin alkuperäiset, mainittakoon).
Oikea puoli on helppo; ei tarvitse kuin tehdä jarruun se pitkä tanko.
Vasen puoli on haastavampi. MotoMatti teki nimittäin perhanan mainion vaihdevipusysteemin, ja sen korvaaminen alkuperäisellä (paskalla) systeemillä ei ensinnäkään houkuta, enkä vielä tiedä, kuinka sen tekisin. Mutta jotenkin homma on hoidettava. Tarkoitus on nääs nääs lähteä mamman kanssa pitkälle reissulle kesällä, ja kerrankin jos olisi kovat laukut pyörässä, niin olisipa mahtavaa.