Tuo keskimmäinen puikko jäykistää kiinnitystä aika vähän. Jos pystykuormat tulevat runkoputkien jatkeille, niin laukkusysteemin kippaamisen tai eteenpäin kaatumisen jäykistäisi tehokkaasti kun olisi aineet millä aliimmaisen ja samalla etummaisen kiinnityspisteen saisi kytkettyä vaikka takajousen yläkorvakon kanssa saman pultin alle. Tai vaikka keskimmäisenkin tangon kun saisi kiinni sinne ylös niiin tulisi tukevampi. Tuolla tavalla jalkatapin kiinnitysrautaan vedettynä se toimii vähän kuin köytenä. Saattaapa se pysyä niinkin, mutta itsellä on vastaavan laukkusysteemin kiinnityksestä sen verran kokemusta että uhraisin kotona vielä hiukan aikaa ja vaivaa ettei tarvi tehdä sitä jossakin keskellä ei mitään ja vähäisillä työkaluilla.
Suoraan takalaukun alta on vaikea löytää kiintopistettä, olen kerran joutunut senkin väkipakolla hakemaan kuin Ukrainassa putosi koko zydeemi huonolle mallille kun omatakemistä kiinnikkeistä murtui liitos hemmetinmoisen jytkytyksen seurauksena. Tilapäisavuksi löytyi ojasta laudan pätkä, joka mahtui takalaukun alle ja toinen pää takamatkustajan peffan alle. Sillä keinoin tultiin ihmisten ilmoille ja lopulta löydettiin paikka, jossa oli hitsauskone. Siitä eteenpäin elämä olikin kuin silkkiä vaan.
Nuo laukuthan on todella hyvät, joten niiden puolesta on tulossa hyvät reissut.