Arvot siis joskus aikaisemmin ilmiantamastasi 1997 Sport 1100i -Guzzista? Mainttu dynopaikka tuntuisi nauttivan arvostusta, ainakin monet lehdet tuntuvat sitä käyttävän.
"1100i" -moottori 2002 V11 -rungossa (ei siis vielä kattia), arvot viime keväältä: Wheel Din = 80,8 hp / 8238 rpm, 88.2 Nm / 5632 rpm. Power Commander säädetty, K&N ilmansuodatinelementti (vakio kotelo imukärsineen), Mab-Power putkisto alkukäyristä vaimentimiin, vaimentimet Bos 7016.
Muistan lukeneeni, että ilman muutoksia moottorissa tuo "80 hv takapyörältä" on maksimi tällä moottorilla. Eri dynojen arvojen ja olosuhteiden erot huomioiden arvot ovat siis samat. Nämä kaksi mittausta vahvistavat siis tuon "80-säännön".
konetehoksi muutettuna se vastaa aika tarkkaan tehtaan ilmoittamaa.
=> Mutta siis vasta kaikilla noilla mainituilla muutoksilla? Tehtaan jäljiltä teho on ollut merkittävästi pienempi? Eikös se ole niin että on yleisesti tiedossa että erityisesti tämän moottorin kohdalla (1100i => V11) tehtaan ilmoittavat tehot poikkeavat todellisista keskimääräistä enemmän?