Joillain valmistajilla on ollut kisakäyttöä varten hiilikuitinen runko mutta ne ovat muodostaneet vain pyörän rungon kuten metallistakin tehty.
Tässä on itsekantava runko joka toimittaa myös katteen tehtävää. Valmistettu Vilppulassa.
Niin kuin useimmissa autoissa: kuorirakenne kantaa kuorman.
Myös keula on hiilikuitua mutta niin kuin täällä jo todettiin, girder-tyyppinen.
Vaihteisto ja osa voimansiirrosta on peräisin Guzzin tehtaalta kuten myös moottorin aihiokin mutta kone on rakennetttu uudelleen Saksassa, en nyt muista pajan nimeä, suuremmalle kuutiotilavuudelle ja uudistetulla ruiskutusjärjestelmällä.
CARC-tuentaa ei ole käytetty vaan lähin vastaava esikuva löytyy Daytonasta. Siis avokardaani suuntaistuettuna jolla vältetään kaikki jäykän kardaanin ongelmat.
Mielestäni tällaiselle oivallukselle pitää nostaa hattua mutta sen ennakkoluulottomasti tieliikennekäyttöön kehittäneille myös kumarran.