Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Asiaa ja asian vierestä
»
California 1400
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
22
23
[
24
]
25
Kirjoittaja
Aihe: California 1400 (Luettu 171555 kertaa)
motomatti
Viestejä: 13 479
Vs: California 1400
«
Vastaus #345 :
Heinäkuu 07, 2013, 22:26:23 ip »
Sen verran on tullut eroa Carcanon ja Tonti-runkojen jälkeen että runko on takahaarukan pitkittäisputkien välissä kun se aiemmin oli päin vastoin eli haarukka oli runkoputkien välissä.
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
«
Vastaus #346 :
Heinäkuu 07, 2013, 22:58:43 ip »
Vertaa muuhun moottoripyörien runkoevoluutioon, niin rakennetta on pidetty jäykkyyden kannalta huonompana, kuin haarukan sijoittamisella rungon ulkopuolelle.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
motomatti
Viestejä: 13 479
Vs: California 1400
«
Vastaus #347 :
Heinäkuu 08, 2013, 11:21:02 ap »
Ducati suosii myös svingin kiinnitystä moottori-vaihteisto-kombinaatioon. Jossain malleissa pelkästään vaihteistoon, tehokkaimmisaa sekä vaihteistoon että runkoon. Svingin laakerien voitelu moottoriöljyllä. Guzzin pikkulohkoissa suoraan vaihteistoon mutta ulkoisella voitelulla. Kestovoidellut laakerit.
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
«
Vastaus #348 :
Heinäkuu 08, 2013, 11:24:01 ap »
Tuossa tulee muutamia etuja, kuten kevyempi runko, saa helpommalla pidemmän takahaarukan, ilman akselivälin venymistä, kapeampi rakenne jne jne.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Reima
Vieras
Vs: California 1400
«
Vastaus #349 :
Elokuu 03, 2013, 11:11:02 ap »
Kyllä tässä Customissa on se jokin - ja kuola valuu...
PS. Taisi olla sitten historiallinen kuva Motoitaliassa Piikkiössä - ei ollut tuolloin vielä lappua luukulla, tunnelmasta saattoi aavistaa mitä tulossa on.
«
Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2013, 09:50:18 ap kirjoittanut Reima
»
Kirjattu
Antsu
Viestejä: 326
Murr
Vs: California 1400
«
Vastaus #350 :
Elokuu 03, 2013, 12:26:56 ip »
En vieläkään voi sulattaa tuota lamppua. Perseestä.
Kirjattu
Kimmo Saarelainen
Administrator
Viestejä: 1 554
Vs: California 1400
«
Vastaus #351 :
Elokuu 03, 2013, 12:38:13 ip »
Lainaus käyttäjältä: Antsu - Elokuu 03, 2013, 12:26:56 ip
En vieläkään voi sulattaa tuota lamppua. Perseestä.
Aluksi se hämmensi minuakin, mutta nyttemmin siihen on mieltynyt. Varsinkin päiväajo ledit päällä se sopivan erilainen ja tyylikäs! Ja sitä paitsi perseitäkin on monenlaisia
Olin juuri Keravan markkinoilla ja helteinen keli oli vienyt ihmisiltä vaatteet!
t. Kimmo
Kirjattu
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel
Reima
Vieras
Vs: California 1400
«
Vastaus #352 :
Elokuu 03, 2013, 15:45:03 ip »
Hapan sanoivat pihlajanmarjat ketusta. Ei tuo demo 1400 Custom kauaa Piikkiössä enää vanhenisi, jos olisi terveys ja talous iskukunnossa. Kuten Tatukin varmaan toteaisi,"hyvä aihio tuunaukseen"
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
«
Vastaus #353 :
Elokuu 03, 2013, 17:21:34 ip »
Kyllähän tuosta varmaan pyörän tekisi..
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Reima
Vieras
Vs: California 1400
«
Vastaus #354 :
Elokuu 04, 2013, 11:53:18 ap »
Kirjattu
kaide
Viestejä: 1 141
Rookie_1977
Vs: California 1400
«
Vastaus #355 :
Lokakuu 21, 2013, 11:50:38 ap »
Kettinki nokka-akselia käyttämässä on varmasti kestävämpi vaihtoehto. V10:iin hihnat pitää varmuuden vuoksi vaihtaa säännöllisin väliajoin.
Kirjattu
Forza Moto Guzzi!
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
«
Vastaus #356 :
Lokakuu 21, 2013, 12:26:00 ip »
Muuten samankaltainen kuin vanhassa, mutta veto on kytkimen päästä. Ja vissiin suoraan kampuran pöästä.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Aapo
Viestejä: 716
Vs: California 1400
«
Vastaus #357 :
Lokakuu 21, 2013, 19:56:38 ip »
Tuossa nokan ylösviemisessä ei ole teknisessä mielessä voitettu kuin duralumiinisten työntötankojen paino (ja mahdolisesti lämpölaajenemisesta johtuvat välykset), ja se ei ole paljon. Ne nimittäin ovat edestakaisin liikuvista osista keveimmät.
Vrt. Lario.
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 479
Vs: California 1400
«
Vastaus #358 :
Lokakuu 21, 2013, 21:41:04 ip »
Ehkäpä tällä ratkaisulla on ainakin kaksi "etua": pienempi mekaaninen melu ja "uudenaikaisempi" rakenne jota jotkut voivat pitää edistyksellisenä....
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 479
Vs: California 1400
«
Vastaus #359 :
Lokakuu 22, 2013, 11:19:01 ap »
Tässä kuva nostimesta rullineen.
Enään ei liene kysymys vain muutaman euron hintaisesta nostimesta kuten valve idraulico-Caleissa joskus aikoinaan.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
22
23
[
24
]
25
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Asiaa ja asian vierestä
»
California 1400