Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 169980 kertaa)

TimoEv

  • Viestejä: 2 159
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: California 1400
« Vastaus #165 : Marraskuu 14, 2012, 15:43:08 ip »
Uusi California konekääntäjän mielestä:

>> Myytti uusitaan kautta kuvakkeita, jotka luonnehtivat sitä, menee alas historiaan ja symboleja, ennen toimia.Visuaalinen kieli Kalifornian 1400 välittömästi ilmaistu innovatiivisen syleilyyn säiliön 21 litraa sen moottori, joka on pehmeästi kiedottu pään sylinterin. Se kaikki uudet ajovalojen monikulmion näkymät edessä rikastuttanut tuulilasin ja lisävalot.

Ovatko moderni jatkokehityksen kevytmetallivanteet: viittaavat uurrettu malli kuin kolmekymmentä vuotta sitten.Etuhaarukka on täysin koteloitu suuri "kaukoputket" mustat.Profiili satula ohjaustangon kromi sivupaneelit äänenvaimentimia, kiiltävä ja pitkänomainen, takalokarin, mallin voimakas pneumaattinen 200, dual takavalo LED, joka sisältää indikaattorit, kaikki on sidoksissa persoonallisuuden alkuperäistä identiteettiä. Ja kuten kaikki tosi myytit, ainetta ei voida erottaa muodossa.Takomo. <<

ainetta ei voida erottaa muodossa... juupa juu   ???  ;D

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: California 1400
« Vastaus #166 : Marraskuu 14, 2012, 17:32:08 ip »
Hienohan tuo kyllä on, mutta häiritseviä teknisiä piirteitä on liikaa. Tosin, en varmaan ihan just muutenkaan olisi tuota ostamassa. Ehkä kun noita alkaa olla rutattuina, niin moottorihan olisi aika mainio aihio voimakoneelle.
Mulle tuo kelpaisi muuksikin kuin pelkäksi aihioksi   ;D
Titaniumin kuski

Targa 2

  • Viestejä: 108
Vs: California 1400
« Vastaus #167 : Marraskuu 14, 2012, 19:38:23 ip »
Nuo TimoEV:n huomioimat konekäännökset ovat aina yhtä käsittämättömän epäpäteviä. Samanlaisiin olen törmännyt Facebookissa kääntäessäni espanjankielisen sukulaiseni ajatuksia suomen kielelle. Asiaa voi vain arvailla. Kenelleköhän näitä käännöksiä tehdään?

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: California 1400
« Vastaus #168 : Marraskuu 14, 2012, 19:49:58 ip »
Aika vaikuttavia vetoja, kumminkin:
-   the first custom in the world with MGCT traction control and Ride by Wire
-   the largest engine ever built in its history, 1380 cc is a European capacity record for a V2, four valves, entirely new but true to its original architecture
-   double cradle frame where the engine is elastically anchored

Tämä ehkä jo saattaa "asioista tavallisesti perillä olevia" tahoja huvittaa:
-   like any Moto Guzzi which since 1921, that leaves the factory in Mandello del Lario, California expresses an attention to detail that only manual assembly can ensure  :D

“...saa pienimpiään yksityiskohtiaan myöten huomion, jonka ainoastaan käsin tehtävä kokoonpano voi taata...”

Olen ymmärtänyt kokeneempien Guzzistien puheista, että suuri osa “hupia” on ollut (lat.huom. aikamuoto on mennyttä aikaa), että on “hauskaa” korjailla yhtä ja toista jota “Luigi” on saanut käsityöllään aikaan kulloisenkin kokoonpanohenkilön ominaisuuksista ja mielentilasta riippuen ?
V11 - it defines you.

Kaijus

  • Viestejä: 793
Vs: California 1400
« Vastaus #169 : Marraskuu 14, 2012, 20:58:39 ip »
Ei siin kumminka mittä käsi maalattui raitoi tanki kyljes ol  :P

Ekku

  • Viestejä: 894
Vs: California 1400
« Vastaus #170 : Marraskuu 15, 2012, 10:56:03 ap »
Mihinkä se nyt luistonestoa tarvitsee?

Tai sitten tehdas on ollut kaukaa viisas ja nyt pystyy vanhat Cali-pilotit ajamaan jo 30 tuhatta Marathoneilla ilman ongelmia...  ;D

Ikkala

  • Viestejä: 1 820
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: California 1400
« Vastaus #171 : Marraskuu 15, 2012, 15:45:02 ip »
Mihinkä se nyt luistonestoa tarvitsee?

Tai sitten tehdas on ollut kaukaa viisas ja nyt pystyy vanhat Cali-pilotit ajamaan jo 30 tuhatta Marathoneilla ilman ongelmia...  ;D

Jonkinmoista luisunestoa olis saanu olla vanhassakin kalissa tänään. Voimaa on niin että heti sutii kun vähä kääntää :D

Kyllä tuommonen uusi kali mulle kelpaa ja joskus se on saatava.

Uutta triumphin trophyä kävin tänään koeistumassa. Ei ole mun pyöräksi. Ja ruma kun mikä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2012, 21:00:52 ip kirjoittanut Ikkala »
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, BMW R1100S-03, BMW K100 rs -84, pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: California 1400
« Vastaus #172 : Marraskuu 15, 2012, 21:27:54 ip »
Näyttävää materiaalia alkaa ilmaantua näytille:

http://www.cycleworld.com/2012/11/13/eicma-2012-moto-guzzi-california-1400/

V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #173 : Marraskuu 16, 2012, 07:32:10 ap »
Viimeisestä kuvassta näkee, miten helkkarin pitkä tuo takahaarukka on. Sehän on kuin Goldwingissä..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: California 1400
« Vastaus #174 : Marraskuu 16, 2012, 10:18:30 ap »
Sporttisempiin malleihin tulee lyhyempi takahaarukka ja toisenlainen jousituksen toteutus. Ei tuplapumppuja. Luistonestokin on enemmän edukseen tehokkaammissa ja kiikkerämmissä malleissa. Varmaan tulee Californiaan nyt samaan hintaan, kun kerran sellainen on alunperin tähän uuteen koneeseen ympätty.
Forza Moto Guzzi!

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: California 1400
« Vastaus #175 : Marraskuu 16, 2012, 10:20:50 ap »
Viimeisestä kuvassta näkee, miten helkkarin pitkä tuo takahaarukka on. Sehän on kuin Goldwingissä..

Uudesta Wing-mallista voi lukea täältä:
http://www.motorcycledaily.com/2012/11/honda-introduces-gold-wing-f6b/
Ei siinä paljon yhtäläisyyksiä Cali 1400 kanssa ole.
Emeritus-guzzisti

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: California 1400
« Vastaus #176 : Marraskuu 16, 2012, 10:22:32 ap »
Ja uudesta Cali tonnineljäsatasesta on pitkä juttu täällä:

http://www.motorcycledaily.com/2012/11/2013-moto-guzzi-california-1400-touring-and-custom-new-flagships-for-legendary-italian-marque/

Ja jutusta suurin osa on tehtaan lehdistötiedotetta.

Pitää varmaan ruveta taas lottoamaan...  ;D
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #177 : Marraskuu 16, 2012, 11:48:20 ap »
Viimeisestä kuvassta näkee, miten helkkarin pitkä tuo takahaarukka on. Sehän on kuin Goldwingissä..

Uudesta Wing-mallista voi lukea täältä:
http://www.motorcycledaily.com/2012/11/honda-introduces-gold-wing-f6b/
Ei siinä paljon yhtäläisyyksiä Cali 1400 kanssa ole.

Kuten jo yllä:

Takahaarukka on pitkä, kuin Goldwingissä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 464
Vs: California 1400
« Vastaus #178 : Marraskuu 16, 2012, 11:55:32 ap »
Uutta on tuo moottorin ja vaihteiston kiinnitys runkoon: Näkyy olevan kumihelojen varassa riippumassa. Saas nähdä vatkaako kone tyhjäkäynnillä kivasti eri tahtiin rungon suhteen.

Aapo

  • Viestejä: 713
Vs: California 1400
« Vastaus #179 : Marraskuu 16, 2012, 12:38:25 ip »
Ihmetyttää millä tuohon runkoon saadaaan riittävä vääntölujuus pikittäisakselin suhteen. Avoin pulttaamalla koottu laaja kaksoiskehtorunko, jota ei moottori enää jäykistä.