Kirjoittaja Aihe: Guzzi rukkaa mallistoa...  (Luettu 33217 kertaa)

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
Vs: Guzzi rukkaa mallistoa...
« Vastaus #60 : Maaliskuu 31, 2012, 17:27:22 ip »
Voisin hyvinkin kuvitella että seuraavan kerran kun olen guzzikaupoilla niin kohteena on joku tuommonen V7. Kevyt ja näppärä, vähäruokainen käyttöpeli tähän jokapäiväiseen ajoon. Ja nätti kun mikä.

Sekin on kyllä pyörinyt mielessä että pitäisi hakea uusi cali, sitten kun tuo uusi hirvitys tulee myyntiin. Nimittäin viimeisiä nykyisiä, oikeita californioita. Tuo uusi 1400, ainakaan näillä tiedoilla mitä nyt on, ei kiinnosta sitten pätkääkään.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #61 : Maaliskuu 31, 2012, 18:45:26 ip »
Vielä kerran tästä asiasta.
En moiti V7-kokoisia pyöriä. Minulle ei vain tuollainen V7 tms. pikkulohkoinen ei ole mikään vaihtoehto. Aloitin Guzzismin Nevadalla, enkä sitä mitenkään moiti. Se vaan ei ole kahden hengen matkapyörä. Tai siis on, jos käy Heinolassa ja Haminassa kerran kesässä. Kaksi päällä ja viikon kamat - ei vaan suju, ei suju! Toki tämä on vain minun mielipide, mutta yhdyn siihen täysin.
Tuo mun Cali on vm 2008 ja klasin alta näkyy n. 67´000km. Vaihtoa olen miettinyt ja sellainen tulee eteen tod.näk. 2013 keväällä. Mutta, jos ei ole Californiaa, niin mikä sitten? Kuitenkin on mielessä iso cruiseri em. matkatarkoitukseen.
Pahinta tässä on tietenkin se, että jokin muu merkki saattaa olla todellinen vaihtoehto. Enkä nyt tarkoita mitään varustelu/moottorinkokokilpaa. Moottorin koolla ei sinänsä ole väliä, mutta isoa pyörää ei oikein pieni kone jaksa...vai pitäiskö olla Calin rungossa Nevadan kone...  :P California tuollaisena on vain juuri "minun pyörä". Eli antaa motorismista juuri sen, mitä olen aina halunnut.
En väitä enkä usko, että sinänsä merkin vaihtaminen tuo jotain parempaa, mutta jos MG:llä ei ole minulle sopivaa pyörää - kuten California - niin on mentävä toiseen kauppaan. Pahus vieköön!

Jääköön tämä nyt osaltani tästä tähän.

Niin...ja tänään piti aloittaa, mutku on niin pahuksen kylmä ja tuota lunta tuolta taivaalta..***le!

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #62 : Maaliskuu 31, 2012, 18:56:30 ip »
California tuollaisena on vain juuri "minun pyörä".

Mitä sitä sitten edes suunnittelet vaihtaa ;D
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

motoesa

• Vieras
« Vastaus #63 : Maaliskuu 31, 2012, 21:06:27 ip »
Voisin hyvinkin kuvitella että seuraavan kerran kun olen guzzikaupoilla niin kohteena on joku tuommonen V7. Kevyt ja näppärä, vähäruokainen käyttöpeli tähän jokapäiväiseen ajoon. Ja nätti kun mikä.

Sekin on kyllä pyörinyt mielessä että pitäisi hakea uusi cali, sitten kun tuo uusi hirvitys tulee myyntiin. Nimittäin viimeisiä nykyisiä, oikeita californioita. Tuo uusi 1400, ainakaan näillä tiedoilla mitä nyt on, ei kiinnosta sitten pätkääkään.
Hassu juttu, tulin juuri synttäreiltä ja pikkasen nauttineena rupesin luukee taas näitä.
Tuli vastaan kuin olis mun suusta tää juttu.
Ikää kun tulee oon ruvennut hunteeraa kevyempää vaihtoehtoa ja kun ajan välillä emännän viragolla (535) ja vaikka itekin naureskelen sitä näkyä kun mää olen sen mopon päällä se on siltin v...n hauskaa ;D ;D ja niin kuin olis polkupyörällä liikkeellä ;D ;D

kaide

• Rookie_1977
« Vastaus #64 : Huhtikuu 01, 2012, 01:08:39 ap »
Nyt alkaa olla viimesiä aikoja hankkia pari Calia varastoon enneku mallisto vaihtuu.
Forza Moto Guzzi!

Ekku

« Vastaus #65 : Huhtikuu 01, 2012, 08:25:26 ap »
Nyt alkaa olla viimesiä aikoja hankkia pari Calia varastoon enneku mallisto vaihtuu.

Eipä nuo taida ajamalla loppua.

En oikein usko näkeväni sitä päivää, että käytetyistä Guzzeista olisi ihan oikeasti mailmassa pulaa... :)