Vielä kerran tästä asiasta.
En moiti V7-kokoisia pyöriä. Minulle ei vain tuollainen V7 tms. pikkulohkoinen ei ole mikään vaihtoehto. Aloitin Guzzismin Nevadalla, enkä sitä mitenkään moiti. Se vaan ei ole kahden hengen matkapyörä. Tai siis on, jos käy Heinolassa ja Haminassa kerran kesässä. Kaksi päällä ja viikon kamat - ei vaan suju, ei suju! Toki tämä on vain minun mielipide, mutta yhdyn siihen täysin.
Tuo mun Cali on vm 2008 ja klasin alta näkyy n. 67´000km. Vaihtoa olen miettinyt ja sellainen tulee eteen tod.näk. 2013 keväällä. Mutta, jos ei ole Californiaa, niin mikä sitten? Kuitenkin on mielessä iso cruiseri em. matkatarkoitukseen.
Pahinta tässä on tietenkin se, että jokin muu merkki saattaa olla todellinen vaihtoehto. Enkä nyt tarkoita mitään varustelu/moottorinkokokilpaa. Moottorin koolla ei sinänsä ole väliä, mutta isoa pyörää ei oikein pieni kone jaksa...vai pitäiskö olla Calin rungossa Nevadan kone...

California tuollaisena on vain juuri "minun pyörä". Eli antaa motorismista juuri sen, mitä olen aina halunnut.
En väitä enkä usko, että sinänsä merkin vaihtaminen tuo jotain parempaa, mutta jos MG:llä ei ole minulle sopivaa pyörää - kuten California - niin on mentävä toiseen kauppaan. Pahus vieköön!
Jääköön tämä nyt osaltani tästä tähän.
Niin...ja tänään piti aloittaa, mutku on niin pahuksen kylmä ja tuota lunta tuolta taivaalta..***le!