No, vanhimmat Hayabusat kulkivat ihan oikeasti hiukan yli 300 km/h - sitten japanilaiset valmistajat sopivat, että yli 300 km/h ei mennä ja Hayabusatkin rajoitettiin.
Nykyisessä Busassa on enemmän sylinteritilavuutta ja tehoa, joten voisi olla että 320 km/h eli 200 mph lähtee rajoittimen poistolla.   
Tuskinpa vaan menivät ihan vakiona. Ainakin peilit oli otettu pois niissä mittauksissa.
En usko, että menee nykyinenkään 320 pelkällä rajoittimen poistolla.
Se 20 kilometriä lisää päälle kolmensadan vaatii vaan aika paljon enemmän.
Vaikea sanoa mitään täsmällistä, kun niin vanhoja moottoripyörälehtiä ei ole kokoelmissa, mutta kyllä yli 300 km/h nopeuksiin viitataan uudemmissa lehdissä - siis lehtien mittaamiin. Eivätkä lehdet yleensä virittele testipyöriä - paitsi amerikkalainen Cycle World, joka joskus mittailee varttimailin kiihdytyksiä ja antaa ammattimaisen kiihdytysajajan kokeilla kaikkia temppuja - ja tämä on selvästi selostettu artikkelissa.
Hayabusassa oli aikaisemmin 1299 ccm ja 175 hv, nyt 1340 ccm ja 198 hv ja aerodynamiikkaakin on parannettu. Vaikea tosiaan sanoa, päästäisiinkö rajoittamattomalla Busalla 320 km/h - kun en tiedä, mikä oli tarkka nopeus aikoinaan.
Selvä se, että parikymmentä heppaa lisää ei kovin paljon nopeutta nosta, mutta aerodynamiikka... ja paljonko sitä lisää tarvittaisiin?